Πέμπτη 20 Μαρτίου 2025

Ἐθνικὴ Πινακοθήκη: Δὲν ἐνέκριναν καλλιτέχνη μὲ γλυπτὰ ἡρώων τοῦ 1821 – Ἐνέκριναν πορνοβίντεο ποὺ βλασφημεῖται τὸ Ἅγιο Πνεῦμα!

Ἐθνικὴ Πινακοθήκη: Ἕνα περίκλειστο λόμπι χριστιανοφοβικῶν ἀπορρίπτει ὁτιδήποτε τὸ ἑλληνορθόδοξο καὶ προβάλλει μὲ ἄνεση τὶς πιὸ αἰσχρὲς βλασφημίες!

Γράφει ὁ Ἐλευθέριος Ἀνδρώνης
Τὸ ψέμα ἔχει κοντὰ ποδάρια καὶ τὰ μιαρὰ ἔργα γρήγορα προδίδονται ἀπὸ τὶς δυσώδεις ἀναθυμιάσεις τους. Στὸ ζήτημα τῆς ἀντεθνικῆς καὶ ἀντιχριστιανικῆς δράσης τῆς Ἐθνικῆς Πινακοθήκης, γρήγορα ἔγινε ὁλοφάνερο τί πρεσβεύουν, τί μισοῦν καὶ τί προωθοῦν οἱ ἐγχώριοι λομπίστες τοῦ «πολιτισμοῦ».
Τὸ σύστημα θρηνεῖ ἐδῶ καὶ μιὰ βδομάδα 3 τζάμια ποὺ ἔσπασαν καὶ δὲν δίνει δεκάρα γιὰ τὸ θρυμματισμένο θρησκευτικὸ συναίσθημα τῶν Ἑλλήνων, δὲν δίνει δεκάρα γιὰ τὴν προσβολὴ τῆς Παναγίας, τῶν Ἁγίων, τῆς Ἐκκλησίας, ἀλλὰ ἀκόμα – ἀκόμα καὶ τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, ὅπως ἀποκαλύφθηκε τελευταῖα. Ὅσο γίνεται γνωστὸ τί φιλοξενοῦσε (καὶ τί δὲν ἤθελε νὰ φιλοξενήσει) ἡ Πινακοθήκη, προστίθεται φρίκη πάνω σὲ φρίκη.
Ἠθελημένα, σχεδιασμένα, μεθοδικά, οἱ ἰθύνοντες ἔκαναν... προσωπική τους γκαλερὶ τὴν Ἐθνικὴ Πινακοθήκη μὲ τὰ χρήματα τοῦ ματωμένου ἑλληνικοῦ λαοῦ. Μὲ σκοπὸ νὰ τὴν μετατρέψουν τελικὰ σὲ ἕνα χριστιανοφοβικὸ ὁρμητήριο, ὅπως καὶ ἔγινε. Ἕνα παρα-πολιτιστικὸ κέντρο μηδενισμοῦ καὶ προσηλυτισμοῦ σὲ κάθε λογῆς βλασφημία, σὲ κάθε λογῆς ἀποδόμηση τῶν ἑλληνορθόδοξων συμβόλων. Καὶ ὅλα αὐτά, φυσικὰ μὲ τὴν κάλυψη τῆς Λίνας Μενδώνη. 
 
«Ἡ τέχνη δὲν ἔχει ὅρια», ἐκτὸς καὶ ἂν εἶσαι ὁ Νῖκος Φλῶρος
Ξεκινᾶμε, ὄχι μὲ τὰ εἰκαστικὰ ἐκτρώματα ποὺ φιλοξένησε ὁλοπρόθυμα, ἀλλὰ μὲ κάτι ποὺ ΔΕΝ φιλοξένησε ποτὲ ἡ Ἐθνικὴ Πινακοθήκη. Ἕνας διεθνῶς καταξιωμένος γλύπτης, ὁ Νῖκος Φλῶρος, τοῦ ὁποίου τὰ ἑλληνοκεντρικὰ ἔργα φιγουράρουν σὲ κορυφαῖα μουσεῖα καὶ ἐκθέσεις σὲ ὅλον τὸν κόσμο, ἀποκάλυψε ὅτι ἡ δική του τέχνη – δυστυχῶς – συνάντησε ΟΡΙΑ. Τὰ ὅρια τοῦ γραικυλισμοῦ συγκεκριμένα. Μπορεῖ νὰ κέρδισε τὴν καταξίωση στὶς γκαλερὶ ὅλης τῆς ὑφηλίου, ἀλλὰ δὲν κατάφερε νὰ περάσει τὴν κλειστή... πόρτα τῆς Ἐθνικῆς Πινακοθήκης. Μιὰ πόρτα ποὺ ἡ κ.Τσιάρα καὶ τὸ λόμπι της, δὲν ἄνοιξαν ποτέ. Γιατί;

Διότι τὰ ἔργα τοῦ Νίκου Φλώρου ἐμπνέονται ἀπὸ τὸν σεβασμό του στὴν ἑλληνικὴ ἱστορία, τὴν παράδοση, τὴ σημαία, καὶ τοὺς Ἕλληνες διεθνοῦς ἀκτινοβολίας ὅπως εἶναι ἡ Μαρία Κάλλας καὶ ὁ Δομίνικος Θεοτοκόπουλος. Ἀνάμεσα στὰ τρισδιάστατα μεταλλικὰ ψηφιδωτὰ ποὺ δημιουργεῖ ὁ κ. Φλῶρος, εἶχε δημιουργήσει καὶ γλυπτά τοῦ Θεόδωρου Κολοκοτρώνη, τῆς Λασκαρίνας Μπουμπουλίνας καὶ τῆς Μόσχως Τζαβέλα. Ὅταν ὁ καλλιτέχνης προθυμοποιήθηκε νὰ προσφέρει δωρεὰν στὴν Ἐθνικὴ Πινακοθήκη τὰ τρία αὐτὰ ἔργα, εἰσέπραξε τὴν ἄρνηση ἀπὸ τὸ «κονκλάβιο» τς Συραγς Τσιάρα.

Μάλιστα τὸν ἐνημέρωσαν ὅτι ἡ Ἐθνικὴ Πινακοθήκη εἶναι «κλεισμένη» ὡς τό... 2030. Νὰ κι ἄλλα ὅρια στὴν τέχνη ποὺ βρέθηκαν ξαφνικά. Τὸ «δὲν εἴμαστε διαθέσιμοι γιὰ τὴν τέχνη σας αὐτὴ τὴ στιγμή – παρακαλῶ περᾶστε ξανὰ σὲ 5-6 χρόνια καὶ βλέπουμε». Μᾶλλον ἡ Πινακοθήκη προτιμᾶ ὁλόκληρη τὴν τρέχουσα δεκαετία νὰ «σαγηνεύει» τοὺς Ἕλληνες μὲ πολιτισμικὰ ξυλοκέρατα, ὅπως οἱ βλάσφημες καλικαντζοῦρες ἑνὸς ἄσημου κακοτέχνη, ὅπως ὁ Χ.Κατσαδιώτης.

Ἡ Ἐθνικὴ Πινακοθήκη δὲν ἀποδείχθηκε καθόλου «ἐθνική», καὶ ὅταν ὁ Νῖκος Φλῶρος προσφέρθηκε νὰ κάνει δωρεὰ ἕνα ἔργο του μὲ τὴν Ἑλληνικὴ σημαία, χωρὶς νὰ λάβει οὔτε κἂν ἀπάντηση ἀπὸ τὸ «κονκλάβιο». Ἐθνικὴ Πινακοθήκη καὶ νὰ προβάλλει τὸ 1821 καὶ τὴν Ἑλληνικὴ σημαία; Πο ἀκούστηκε!

Καὶ αὐτὸς ὁ κ. Φλῶρος δὲν εἶχε τὴν ἔμπνευση βρὲ παιδί μου νὰ φτιάξει μιά... ρὸζ σημαία ἀπὸ σεντόνια; Ἕναν Κολοκοτρώνη μέ... κέρατα; Μιὰ Μπουμπουλίνα μὲ τσιγάρο στὸ στόμα καὶ πιρούνια στὸ πέτο; Ἔστω ἕναν ἥρωα τοῦ ’21 ποὺ νὰ τὸν κάνει... νεκροκεφαλὴ βρὲ ἀδερφέ! Ἀμέσως θὰ ἄνοιγαν διάπλατα οἱ πόρτες τῆς Πινακοθήκης, νὰ ριζώσουν τέτοια «ἀριστουργήματα» ὡς τὸ 2040 καὶ 50 μὴ σοῦ πῶ!
 
«Μουσειακὸ» πορνογράφημα μετὰ βλασφημίας
Ὅπως ἀντιλαμβάνεται ὁ καθένας, ἡ διοίκηση τῆς Ἐθνικῆς Πινακοθήκης μὲ τὴν ἀβάντα τοῦ ὑπουργείου Πολιτισμοῦ, ἔχουν μετατρέψει τὸ ἐθνικὸ μουσεῖο σὲ τσιφλίκι τους ποὺ ἀπορρίπτει κάθε ἱερὸ καὶ ἀπενοχοποιεῖ κάθε ἀνίερο.
Καὶ μιλῶντας γιὰ ἀνίερα ἐκθέματα, πόσο πιὸ σαφὲς μπορεῖ νὰ γίνει ὅτι τὸ «κονκλάβιο» ἀσελγεῖ σκόπιμα στὰ ἱερὰ τῆς Ὀρθοδοξίας, μετὰ ἀπὸ τὸ αἰσχρὸ βίντεο ποὺ ἦρθε στὴ δημοσιότητα;

Μιλῶ γιὰ τὸ κατάπτυστο «εἰκαστικὸ» βίντεο γιὰ τὸ ὁποῖο κατέθεσε καὶ μηνυτήρια ἀναφορὰ ἡ ΝΙΚΗ, ὅπου προβαλλόταν ἀσύδοτα σὲ αἴθουσα τῆς Ἐθνικῆς Πινακοθήκης. Καὶ τὸ ὁποῖο ἔδειχνε ἕνα ζευγάρι σὲ πορνογραφικὲς περιπτύξεις, νὰ συνοδεύεται ἠχητικὰ ἀπὸ τὴν ἀνάγνωση τοῦ «Βασιλεῦ οὐράνιε, Παράκλητε», δηλαδὴ τὴν προσευχὴ τῆς Ἐκκλησίας πρὸς τὸ τρίτο πρόσωπο τῆς Ἁγίας Τριάδος, τὸ Ἅγιο Πνεῦμα.

Αὐτὸ τὸ ἀνοσιούργημα προβαλλόταν σὲ σημεῖο ποὺ μποροῦσαν νὰ τὸ δοῦν καὶ παιδιά. Ἀλλὰ καὶ παιδιὰ νὰ μὴν τὸ ἔβλεπαν, πάλι μιλᾶμε γιὰ κατάφωρη πράξη βεβήλωσης καὶ (κυριολεκτικοῦ) βιασμοῦ τοῦ θρησκευτικοῦ αἰσθήματος τῶν Ἑλλήνων χριστιανῶν.

Εἶναι ὅ,τι πιὸ ἀνόσιο, ὅ,τι πιὸ ἀνήθικο, ὅ,τι πιὸ σιχαμένο θὰ μποροῦσε νὰ ἐγκρίνει ἡ Ἐθνικὴ Πινακοθήκη, κι ὅμως τὸ ἔκανε. Καὶ τὸ ἔκανε ἐν πλήρει συνειδήσει. Καὶ εἶχαν τὸ θράσος μιὰ βδομάδα νὰ μιλοῦν γιὰ «σκοταδισμό», ἐνῷ ἐκεῖνοι μὲ τὰ χρήματα τῶν φορολογουμένων ἔπαιζαν τσόντες μὲ ἐκκλησιαστικὲς προσευχές, στὰ πρότυπα τῆς βορβορώδους σεξουαλικῆς μαγείας ποὺ ἔρχεται ἀπὸ τὰ σκοτάδια τῆς ἀρχαιότητας. Αὐτὸς εἶναι ὁ «προοδευτισμός» τους, οἱ κενὲς σάρκες νὰ ἀσελγοῦν καὶ νὰ βλασφημοῦν τὸν Θεὸ ψυχή τε καὶ σώματι.

Νὰ λοιπὸν πῶς κύλησε ὁ τέντζερης καὶ βρῆκε τὸ καπάκι, ὅταν τὸ «κονκλάβιο» τῆς Πινακοθήκης φιλοξένησε μὲ χαρά τ ψευδο-εικονίσματα ἑνὸς «καλλιτέχνη» ποὺ στὸ portfolio του εἶχε Ἐσταυρωμένους πάνω σὲ ἀφίσες πορνό. Τίποτα δὲν εἶναι τυχαῖο ὅπως φαίνεται.

Ἐδῶ πλέον ἀποχαιρετοῦμε ὁριστικὰ τὰ φληναφήματα περί «ἀφηρημένων συμβολισμῶν τέχνης» ποὺ «δὲν ἔχει ὅρια» (γιὰ τοὺς ἐλάχιστους ποὺ τὰ ὑποστηρίζαν ἀκόμα), καὶ μιλᾶμε γιὰ μιὰ πλήρως στοιχειοθετημένη, ἐξόφθαλμη καὶ ἐπιτηδευμένη βλασφημία ποὺ (ὅπως καὶ τὰ ἔργα το Κατσαδιώτη) ἔχει μοναδικὸ σκοπὸ νὰ κηρύξει μῖσος καὶ χλεύη κατὰ τοῦ χριστιανισμοῦ. Ὅποιος ἀπὸ ἐδῶ καὶ πέρα ξεκινήσει τ «δὲν προσβάλλει», μπορεῖ νὰ ἀναζητήσει συνομιλητὲς μόνο στὸ Δρομοκαΐτειο. Ἀλλὰ οὔτε ἐκεῖ θὰ βρεῖ.

Ἄραγε ἡ Λίνα Μενδώνη ποὺ μετὰ τὰ γεγονότα στὴν Πινακοθήκη, πῆγε στούς... Χαιρετισμοὺς τῆς Παναγίας γιὰ νὰ τὴν ἀπαθανατίσουν μὲ μερικὲς «τυχαῖες» φωτογραφίες στὴν πρώτη καρέκλα τῆς Μητρόπολης, γνώριζε ὅτι πέρα ἀπὸ τοὺς Ἁγίους ποὺ βλασφημούνταν, παίζονταν καὶ πορνοταινίες μὲ χριστιανικὲς προσευχές; Γνώριζε καὶ (νομίζει πὼς) κοροϊδεύει τὸν κόσμο μὲ ἐκκλησιαστικὲς ἐνσταντανὲ ἢ δὲν γνώριζε καὶ ἄρα κρίνεται γιὰ ἀκόμη μιὰ φορὰ παντελῶς ἀκατάλληλη γιὰ τὴ θέση της; Ὅταν ὁρκιζόταν εἰς τὸ ὄνομα τῆς Ἁγίας καὶ Ὁμοουσίου καὶ Ἀδιαρέτου Τριάδος, ἐννοοῦσε ὅτι θὰ τὴν τιμᾶ μὲ βίντεο «ἐκπορνευμένων» προσευχῶν;

Στὴν Ὀρθόδοξη πίστη ὑπάρχει μόνο ἕνα ἁμάρτημα ποὺ δὲν συγχωρεῖται, καὶ αὐτὴ εἶναι ἡ βλασφημία στὸ Ἅγιο Πνεῦμα, δηλαδὴ ἡ ἀμετανοησία. Αὐτὸ τὸ ἔσχατο ἁμάρτημα πράττει καὶ ἡ Πινακοθήκη μαζὶ μὲ τὴν πολιτικὴ ἐξουσία, θέλοντας νὰ ἐκθέσει ξανὰ τὰ βλάσφημα ἔργα ποὺ προσβάλλουν βάναυσα τὴν πίστη τοῦ ἑλληνορθόδοξου λαοῦ.

Ἀντέδρασε ἡ συντριπτικὴ πλειοψηφία τῶν Ἑλλήνων, ἀντέδρασαν Μητροπολῖτες, ἀντέδρασαν πολιτικοί, ἐπώνυμοι καλλιτέχνες, δημοσιογράφοι καὶ τόσοι ἄλλοι, κι ὅμως αὐτοὶ ἐκεῖ, μὲ μιὰ ἑωσφορικὴ ἐπιμονὴ θέλουν νὰ κρατήσουν ὄρθιο τὸ λάβαρο τῆς βλασφημίας. Καὶ τώρα μὲ τὸ κατάπτυστο βίντεο, ἔμαθε ἀκόμα καλύτερα ὁ κόσμος τὴν «ποιότητα» τῶν ἔργων τους. Πλέον μιλᾶμε ξεκάθαρα γιὰ πολιτιστικὸ διωγμὸ τῆς Ὀρθοδοξίας, καὶ κανένας δὲν μπορεῖ νὰ κρυφτεῖ πίσω ἀπὸ παρερμηνεῖες. 
 
πηγή:  orthodoxia-ellhnismos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιό σας