«το Υπουργείο Παιδείας» συμπλήρωσε «και όλοι οι
εκπαιδευτικοί οφείλουν άμεση συμμόρφωση με τις αποφάσεις του Συμβούλιου
Επικρατείας».
Σέρρες: Με επιτυχία η
αντιαιρετική ημερίδα που διοργάνωσε η Μητρόπολη Σερρών & Νιγρίτης
Η τοπική μας Εκκλησία, διοργάνωσε αντιαιρετικὴ και ποιμαντική
εσπερίδα, σήμερα Δευτέρα 18 Νοεμβρίου, το απόγευμα, στην αίθουσα
ομιλιών του Πνευματικού Κέντρου της Ιεράς Μητροπόλης, που ευρίσκεται στο
πρώτο επίπεδο του Επισκοπείου Σερρών.
Η προσέλευση του ποιμνίου μα και των κληρικών της ΙΜΣΝ ήταν
αξιέπαινη. Άνθρωποι κάθε ηλικίας ήταν εκεί για να τιμήσουν με την παρουσία τους
τους εκλεκτούς ομιλητές.
Στην εκδήλωση αυτή ήλθαν προσκεκλημένοι οι:
α) Αιδεσιμολογιώτατος Πρωτοπρ. π.Βασίλειος
Γεωργόπουλος ο οποίος είναι Επίκουρος καθηγητής της Θεολογικής σχολής ΑΠΘ
και συνεργάτης της Συνοδικής Επιτροπής επι των αιρέσεων της Εκκλησίας της
Ελλάδος ο οποίος ανέπτυξε το θέμα ''Ο ΠΡΟΣΗΛΥΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΗΘΕΙΣ ΜΕΘΟΔΕΥΣΕΙΣ
ΤΟΥ''. Ο εισηγητής ανέφερε πως ο προσηλυτισμός είναι ένα φαινόμενο με μεγάλη
προιστορία στον Ελλαδικό χώρο. Προσδιόρισε και τεκμηρίωσε με παραδείγματα τις
διάφορες προσηλυτιστικές μεθοδεύσεις που χρησιμοποιούν οι διάφορες αιρέσεις.
Ορισμένες μάλιστα εξ αυτών στοχεύουν στην δυσφήμιση της Ορθόδοξης Εκκλησίας
αλλά και του Ελληνικού κράτους τόσο στο εσωτερικό τόσο και στο εξωτερικό, με
σκοπό την περί προσηλυτισμού νόμου κατάργηση .
β) Ο Πανοσιολ. Αρχιμανδρίτης Σεραφείμ Ζαφείρης,
Ιεροκήρυκας της Ιερής Μητροπόλεως Φθιώτιδος, που ανέπτυξε το θέμα: ΄΄ΟΙ
ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΝΤΥΠΑ ΤΟΥΣ΄΄. Ο εισηγητής μας παρουσίασε ΤΑ
ΠΙΣΤΕΥΩ των ''μαρτύρων'' του Ιεχωβά μέσα από τα έντυπα τους όπως είναι Η
ΣΚΟΠΙΑ. Ανέφερε πως για αυτούς Η ΣΚΟΠΙΑ είναι το ΠΑΝ, λένε οι μάρτυρες του
Ιεχωβά ''ΠΩΣ ΘΑ ΠΙΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΓΡΑΦΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ, ΑΝ ΔΕΝ ΜΕΛΕΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ
ΣΚΟΠΙΑ???'' Επίσης στάθηκε στο θέμα του νηπιοβαπτισμού, οι μάρτυρες του Ιεχωβά
απορρίπτουν τον νηπιοβαπτισμό και τον βαπτισμό σε νεαρά ηλικία, διότι λένε πως
υπάρχει έλλειψη κατανοήσεως, όμως ο π.Σεραφείμ προσέτρεξε στο τέυχος της ΣΚΟΠΙΑΣ
της 1/10/2006 όπου αναφέρεται πως ο συγγραφεύς του άρθρου βαπτίστηκε 7 ΕΤΩΝ και
βοηθούσε στην διακονία , όπως ανέφερε και άλλα άρθρα του εντύπου ΣΚΟΠΙΑ πάνω σε
αυτό το θέμα και έτσι καταρρίπτεται αυτό περί άρνησης του νηπιοβαπτισμού.
Δεύτερο αντικείμενο της εισηγήσεως του υπήρξε το θέμα ότι οι ''μάρτυρες΄΄ του
Ιεχωβά δεν πιάνουν όπλο στα χέρια τους και δεν μετέχουν σε πολέμους . Όμως στην
ΣΚΟΠΙΑ της 1/6/2018 της αγγλικής έκδοσης γράφεται το εξής ''οι Χιλιαστές
συμμετέχουν στην παγκόσμια ημέρα προσευχής για την έκβαση του Α'
Παγκοσμίου Πολέμου (δηλαδή προσεύχονται μαζί με όλους τους άλλους ΟΜΟΛΟΓΙΕΣ ,
ΑΙΡΕΣΕΙΣ για να πάει καλά ο πόλεμος) , προσπάθησαν να κρατήσουν ουδετερότητα
στην διάρκεια των ετών του Πολέμου , όμως οι συνθήκες για τον κάθε ένα ποίκιλαν,
έτσι πήγαν στα χαρακώματα έπιασαν όπλο και είτε πυροβολούσαν στον αέρα είτε
προσπαθούσαν να χτυπήσουν το όπλο του αντιπάλου.'' Συνέχισε ο π.Σεραφείμ
λέγοντας πως πουθενά μέσα στην Αγία γραφή δεν αναφέρεται πως ο Χριστός είπε
στους στρατιωτικούς να πετάξουν τα όπλα, αλλά ο Απ.Παύλος είπε ''Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΔΕΝ
ΦΕΡΕΙ ΜΑΤΑΙΩΣ ΤΗΝ ΜΑΧΑΙΡΑ''. Ανέφερε και άλλα παραδείγματα μέσα από την ΣΚΟΠΙΑ
για να καταρριφθεί και αυτό το λεγόμενο των ''μαρτύρων'' του Ιεχωβά. Τρίτο
αντικείμενο του υπήρξε η άρνηση των Χιλιαστών απέναντι στις Ιερές Εικόνες, το
θεωρούν ειδωλολατρεία επικαλούμενοι εδάφια της Παλαιάς Διαθήκης, στην σκ
1/10/1974 587σελ ΜΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΘΕΩΡΟΥΝ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΙΤΙΑ ΚΑΚΟΤΥΧΙΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ
ΕΚΑΨΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΕΙ Η ΥΓΕΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ . . . Βέβαια έρχεται το
τεύχος της 1/2/1981 της ΣΚΟΠΙΑΣ που αναφέρει ''Ε ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΚΟΝΕΣ
ΕΙΔΩΛΑ, ΑΛΛΑ ΟΙ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΧΕΡΟΥΒΕΙΜ ΣΤΗΝ ΣΚΗΝΗ ΤΟΥ ΜΑΡΤΥΡΙΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΝ
ΝΑΟ ΤΟΥ ΣΟΛΟΜΩΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΕΝΣΤΑΛΑΖΟΥΝ ΦΟΒΟ ΣΤΙΣ ΨΥΧΕΣ''..
Συνέχισε ο π.Σεραφείμ με το 4ο θέμα της εισηγήσεως του που είχε σχέση με την
ανθρώπινη ψυχή. Οι Χιλιαστές δεν πιστεύουν στην αθανασία της ψυχής, εδώ ο
π.Σεραφείμ ανέφερε παραδείγματα από τις ακολουθίες μας όπως πχ την Αναστάσιμη
ακολουθία που φανερώνουν την ανακρίβεια των λόγων τους. Η ψυχή λένε ότι
πεθαίνει. Ενω πχ Ο Απ.Παύλος έλεγε ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ.. Πώς
θα γίνει αυτό εάν πεθαίνει η ψυχη, ανέφερε ο ομιλητής? Ο π.Σεραφείμ ανέπτυξε
μέσα από κείμενα δικά τους και άλλα θέματα όπως πχΓΙΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΙΕΧΩΒΑ, για τον
ΤΙΤΛΟ ΤΟΥΣ ''ΜΑΡΤΥΡΕΣ'' και για τις μεθοδεύσεις του. Έκλεισε την εισήγηση του
ότι έχουμε να αντιμετωπίσουμε ΠΝΕΥΜΑ ΠΛΑΝΗΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΥΠΟΚΙΝΕΙΤΑΙ ΑΠΟ
ΔΑΙΜΟΝΙΑ ΠΛΑΝΗΣ... Αυτό όλο ανατρέπεται μέσα από την προσευχή της εκκλησίας μας
περί των πεπλανημένων και κυρίως με τον λόγο της Αληθείας δηλαδή του ΧΡΙΣΤΟΥ
ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.
Γ) Τρίτος και τελευταίος ομιλητής ήταν
ο έγκριτος δικηγόρος κ. Ιωάννης Ευστρατιάδης, που ανέπτυξε το
θέμα: «Η νομική αντιμετώπιση των αιρέσεων». Ο κος Ευστρατιάδης ομίλησε περί της
Θησκευτικής Ελευθερίας, τον ανθρωπίνων δικαιωμάτων, έκανε λόγο για το ψέμα ΟΤΙ
ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΣΑΛΛΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ
ΚΑΤΑΠΙΕΖΟΥΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΑΛΛΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ, όμως στην πραγματικότητα αυτοί
που φωνάζουν για την δήθεν καταπάτηση της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ των μειονοτήτων
ειναι εκείνοι που πασχίζουν νύχτα και μέρα να περιορίσουν την θρησκευτική
ελευθερία των Ελλήνων Ορθοδόξων Χριστιανών τόνισε ο κος Ευστρατιάδης. Μίλησε
επίσης για την κατοχύρωση της Θρησκευτικής μας Ελευθερίας τόσο στο Σύνταγμα
τόσο και Διεθνή Νομοθετήματα όπως στην συνθήκη της ΡΩΜΗΣ. Τόνισε ότι όλα τα
δικαιώματα όπως η Θρησκευτική Ελευθερία πηγάζουν μέσα από την Χριστιανική πίστη
και στο Ευαγγέλιο. Συνέχισε αναλύοντας το τι είναι ΠΡΟΣΗΛΥΤΙΣΜΟΣ και το τι ΔΕΝ
ΕΙΝΑΙ με βάση το Ποινικό Δίκαιο, εστίασε στο τι πρέπει να προσέξουμε όλοι μας
για να μην πέσουμε στις παγίδες όλων αυτών οπως πχ να μην τους καταγγείλουμε
για ΠΡΟΣΗΛΥΤΙΜΟ ενώ δεν συνέβει κάτι τέτοιο. Ανέλυσε εν συνεχεία τα κοσμικά
μέσα προστασίας και ανέφερε να εφαρμόζονται με διάκριση αναφέροντας πως και ο
Απ.Παύλος έκανε χρήση της ιδιότητας του Ρωμαίου Πολίτη με όσα προνόμια την
συνόδευαν κατά τον Χριστιανικό του αγώνα ενώ εμείς κάνουμε σπάνια χρήση των
νομικών μέσων , κάποιες άλλες ομάδες εκμεταλλεύονται κάθε νομική διάταξη που
μπορεί να τους φανεί χρήσιμη , κυρίως δε για να φημώσει τους αντιπάλους
τρομοκρατώντας τους. Ο αξιότιμος ομιλητής έδωσε στο κοινό του να κατανοήσει από
που πηγάζει το αντιαιρετικό έργο μέσα στην εκκλησία, το οποίο έχει και νομική
σημασία όχι μόνο πνευματική, η αντιμετώπιση γίνεται μέσα από την φιλανθρωπία.
Συνέχισε με την ανάπτυξη του αντιρατσιστικού νόμου,που η ψήφιση του είναι ενα
νομικό εργαλείο που με κατάχρηση χρησιμοποιείται από αιρετικούς ο νόμος είναι
4285/2014, ανέφερε πως χρησιμοποιείται ως φόβητρο, από κάποιους που
θέλουν να περάσουν μια συγκεκριμένη ιδεολογία, ο στόχος του επιτυγχάνεται μόνο
όταν μας κάνει να τον φοβόμαστε και να παύσουμε να ομιλούμε για τις αιρέσεις,
σαφώς ένας φοβισμένος είναι πιο χειραγωγήσιμος.Ως αντιμετώπιση των ανωτέρων
λόγων είναι να συνεχίσουμε να ομολογούμε την αλήθεια του ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ , με την
ορθοδοξη απολογητική η οποία έχει περάσει πολλά εμπόδια στην διάρκεια του
χρόνου και της Εκκλησιαστικής Ιστορίας. Έκλεισε την εισήγηση του ο κος
Ευστρατιάδης με τις διάφορες νεοπαγανιστικές και δωδεκαθειστικές αιρέσεις που
γράφουν κείμενα γεμάτα μίσος , ιδίως για τους κληρικούς , εκκλησιαστικές εορτές
και αγίους, επίσης αθειστικές ομάδες και ενώσεις που μοναδική τους ασχολία
έχουν να εναντιώνονται στην ορθόδοξη εκκλησία και να στοχοποιούν τους
λειτουργούς της, επίσης για τις ομάδες που αυτοαποκαλούνται αναρχικές ή
συλλογηκότητες, αναφέρθηκε στις ακραίες ισλαμιστικές ομάδες που κηρύττουν μίσος
εναντίον ορθοδόξων, είπε ο κος Ευστρατιάδης μιλώντας με παραδείγματα για τις ως
άνω ομάδες ότι είναι περιπτώσεις στοχοποιήσεως και ρατσισμού και πληρουν την
αντικειμενική υπόσταση του αντιρατσιστικού νόμου και μπορούμε να τις
χρησιμοποιήσουμε, διότι πολλές φορές προσβάλουν το θρησκευτικό μας συναίσθημα
το οποίο είναι ενα εννομο αγαθό και προστατεύεται από το Σύνταγμα. ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ
ΝΟΜΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΑΝΘΑΣΤΟΣ ΝΟΜΟΣ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΗΤΡΟ ΠΟΥ ΘΑ
ΑΝΑΚΟΠΤΕΙ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΠΙΣΤΟ Ή ΚΑΙ ΠΟΙΜΕΝΑ ΝΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΤΟΥ είπε
κορυφώνοντας ο εισηγητή μας.
Τέλος ο συντονιστής της εκδήλωσης μας , Αρχιμανδρίτης
π.Ανδρέας Γκουζούνης κάλεσε στο βήμα να κλείσει την όμορφη αυτή εκδήλωση τον
Σεβασμιώτατο ποιμενάρχη μας , ο οποίος αφού ευχαρίστησε τους λαμπρούς εισηγητάς
και ευχαρίστησε όσους βοήθησαν στην διοργάνωση της εκδηλώσεως αυτής, παρακάλεσε
όλους να προσευχόμαστε για την επιστροφή των πλανεμένων αδελφών μας μεν , αλλά
να μένουμε αμετακίνητοι στα ΠΙΣΤΕΥΩ μας και στα ΙΔΑΝΙΚΑ
μας.
ΜΙΧΑΗΛ ΤΡ. ΓΟΥΔΑΣ
ΛΑΜΠΑΔΑΡΙΟΣ Ι.Ν.ΑΓ.ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ
ΣΕΡΡΩΝ
Αντιαιρετική και Ποιμαντική ημερίδα στην Ι.Μ. Σερρών
Της Στέλλας Χατζή-Λεκκού -romfea.gr
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε από την Ιερά Μητρόπολη Σερρών και Νιγρίτης αντιαιρετική και
ποιμαντική ημερίδα με θέμα «Ορθοδοξία και αιρέσεις» την Δευτέρα 19 Νοεμβρίου
2019, στο πνευματικό Κέντρο της Μητροπόλεως.
Προσκεκλημένοι ομιλητές ήσαν ο Αιδεσιμολ. Πρωτοπρεσβύτερος
Βασίλειος Γεωργόπουλος, Επίκουρος Καθηγητής της Θεολογικής Σχολής Α.Π.Θ. και
συνεργάτης της Συνοδικής Επιτροπής επί των Αιρέσεων της Εκκλησίας της Ελλάδος,
ο πανοσιολ. Αρχιμανδρίτης Σεραφείμ Ζαφείρης, ιεροκήρυκας της Ιεράς Μητροπόλεως
Φθιώτιδος, και ο έγκριτος δικηγόρος κ. Ιωάννης Ευστρατιάδης.
Την ανωτέρω ημερίδα προλόγισε ο ιεροκήρυκας της Ιεράς
Μητροπόλεως Σερρών και Νιγρίτης αρχιμ. π. Ανδρέας Γκουσγκούνης, λέγοντας ότι η
εκδήλωση αυτή σκοπό έχει να παρουσιάσει τις αλήθειες της πίστεώς μας, ώστε οι
πιστοί από την θεωρία να μπορούν να προβούν και στις ανάλογες πράξεις.
Κατά την διάρκεια της πρώτης ομιλίας που είχε θέμα «ο
προσηλυτισμός και οι συνήθεις μεθοδεύσεις του» ο π. Βασίλειος παρουσίασε με
σαφήνεια και επιστημονικά τεκμηριωμένα τις μεθοδεύσεις των αιρετικών και τους
τρόπους με τους οποίους υλοποιούνται.
Αναφερόμενος κυρίως στις παραπλανητικές μεθοδεύσεις, είπε
μεταξύ άλλων, ότι χρησιμοποιούν ιστορικά στοιχεία για να πείσουν ή να δημιουργήσουν
την εντύπωση ότι οι διαφορές τους είναι ανάξιες λόγου. Άλλες μορφές
προσηλυτιστικών μεθοδεύσεων είναι η χρησιμοποίηση του ανθρωπίνου πόνου με
μηνύματα αγάπης και παρηγοριάς.
Στο τέλος της ομιλίας του αναφέρθηκε στον Χρυσοστομικό λόγο,
ο οποίος παραμένει πάντοτε διαχρονικός και επίκαιρος λέγοντας ότι οι αιρετικές
μεθοδεύσεις χρησιμοποιούν πάντα την ίδια μέθοδο δηλ. την υποκρισία
χρησιμοποιώντας το προσωπείο της αλήθειας. Στην αρχή αποκρύπτουν τους
πραγματικούς εαυτούς τους και αργότερα χύνουν το δηλητήριό τους. «όλοι οι
αιρετικοί που θα μας χτυπήσουν την πόρτα» συμπλήρωσε τελειώνοντας «ξεχνούν το
πιο βασικό. Κάθε αίρεση έχει πάρει διαζύγιο με την αλήθεια δηλαδή με τον
Χριστό.»
Στην δεύτερη εισήγηση που έγινε από τον π. Σεραφείμ με θέμα
«οι μάρτυρες του Ιεχωβά μέσα από τα έντυπά τους»παρουσιάστηκαν συγκεκριμένες
πλάνες των μαρτύρων του Ιεχωβά , όπως ο νηπιοβαπτισμός, τον οποίο κατηγορούν
ενώ και οι ίδιοι βαπτίζουν μικρά παιδιά, η θέση τους να μην πιάνουν όπλο καθώς
και η αποστροφή τους στις εικόνες και στον σταυρό του Κυρίου, τις οποίες
ανέτρεψε μέσα από τα ίδια τους τα κείμενα παραθέτοντας αδιάψευστα στοιχεία.
«Έχουμε να κάνουμε με το πνεύμα της πλάνης» συμπλήρωσε «το
οποίο καταπολεμείται με την προσευχή της εκκλησίας και με τον λόγο της αληθείας
. Η αλήθεια του Χριστού» είπε τέλος «δεν έχει να φοβηθεί τίποτα και αυτοί οι
άνθρωποι θα βρεθούν υπόλογοι και υπόδικοι από τα ίδια τους τα έργα.»
Στην τελευταία εισήγηση, την οποία έκανε ο δικηγόρος κ.
Ευστρατιάδης αναλύθηκε «η νομική αντιμετώπιση των αιρέσεων». Όπως τόνισε
«στην γεμάτη παγίδες εποχή μας υπάρχουν τα πνευματικά αλλά και τα νομικά μέσα
του κράτους που δεν πρέπει να σνομπάρουμε αλλά να χρησιμοποιούνται με διάκριση
και φωτισμό Θεού, προκειμένου να τα εφαρμόσουμε όταν χρειαστεί. Ενώ οι
χριστιανοί κάνουν σπάνια την χρήση νομικών μέσων, οι άλλες αιρετικές ομάδες
εκμεταλλεύονται κάθε νομική διάταξη που θα μπορούσε να τους υποβοηθήσει στο
έργο τους. ».
Κατόπιν ανέλυσε τους τρόπους με τους οποίους μπορεί ο πιστός
να προφυλαχτεί από τις πρακτικές του προσηλυτισμού και επεσήμανε ότι «η
αντιμετώπιση των αιρέσεων είναι έργο φιλανθρωπίας μέσα στην εκκλησία». Εξήγησε
δε, με σαφήνεια τι ακριβώς είναι ο προσηλυτισμός και αναφέρθηκε στον
αντιρατσιστικό νόμο. Όπως είπε, μεταξύ άλλων, αθέμιτες μορφές προσηλυτισμού
είναι « Η παρουσίαση μιας θρησκείας ως φιλανθρωπικής λέσχης όπως συμβαίνει με
τις στοές , η εισαγωγή σε λατρευτικές πράξεις με τον μανδύα της γυμναστικής
όπως συμβαίνει με την γιόγκα, ενώ μια άλλη αθέμιτη πράξη, είναι οι
παραπλανητικοί τίτλοι».
Τόνισε δε με έμφαση ότι η μοναδική γνωμοδότηση στα χρονικά
της Ελλάδος έγινε από τον Εισαγγελέα Σερρών στις 3 Σεπτεμβρίου του 2001 που
αναφέρει ότι οι μάρτυρες του Ιεχωβά παρανόμως αποκαλούνται χριστιανοί αφού δεν
πιστεύουν στην θεότητα του Χριστού.
Αναφέρθηκε επίσης, στον προσηλυτισμό
που διενεργήθηκε από το Υπουργείο Παιδείας στο μάθημα των Θρησκευτικών στα νέα
προγράμματα, τα οποία δυστυχώς ακόμη διδάσκονται στα Σχολεία, παρά τις δύο
αποφάσεις της ολομέλειας του Συμβουλίου Επικρατείας το 2018 και τις νέες
αποφάσεις και πάλι της ολομέλειας του Συμβουλίου Επικρατείας του 2019.
«το Υπουργείο Παιδείας» συμπλήρωσε «και όλοι οι
εκπαιδευτικοί οφείλουν άμεση συμμόρφωση με τις αποφάσεις του Συμβούλιου
Επικρατείας».
Τελειώνοντας έκανε λόγο για την αναθεώρηση του Συντάγματος το
οποίο όπως σημείωσε «πρέπει να το φυλάξουμε ως κόρη οφθαλμού στα θέματα της
ορθοδόξου πίστεως και της οικογένειας».
Στο τέλος της ημερίδας τον λόγο πήρε ο σεβασμιώτατος
Μητροπολίτης Σερρών και Νιγρίτης κ. Θεολόγος, ο οποίος αφού προηγουμένως
ευχαρίστησε τους ομιλητάς συμπλήρωσε ότι το ορθόδοξο ήθος μας διδάσκει
διαχρονικά να αγαπούμε τον άνθρωπο και να μαχώμεθα την αμαρτία.
«εκείνοι που έπεσαν θύματα του αρχικάκου όφεως» συμπλήρωσε
«ως πρόσωπα είναι σεβαστά και αξίζουν της αγάπης, της στοργής και της προσευχής
μας, αλλά ο αγώνας μας θα είναι ανυποχώρητος στις πλανεμένες διδασκαλίες. Όλοι
μας, κυρίως με την ζωή μας να δίνουμε την μαρτυρία Ιησού Χριστού, διότι ο βίος
μας είναι ο πιο διδακτικός και ο πιο αξιόπιστος απέναντι στους αιρετικούς».πηγή: http://aktines.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε το σχόλιό σας