"Aν
ο Ιερέας είναι αμαρτωλός,όταν τελεί τις ιερές ακολουθίες είναι δεμένος
με σκοινί & την τέλεση του Μυστηρίου αναλαμβάνουν οι Άγιοι
Άγγελοι...Ο αμαρτωλός Ιερέας μοιάζει με κάποιον, που βγάζει από το πηγάδι το αθάνατο νερό με χρυσό κουβά.
Το νερό δεν παθαίνει τίποτα από τις αμαρτίες τους.
Γι΄αυτό και ο σοφός άνθρωπος θα χρησιμοποιήσει τη Χάρη εκείνη που κατέρχεται μέσα του από τη Θεία Λειτουργία.
Όμως, αν ο Ιερέας κηρύττει λανθασμένα σε δογματικά θέματα, τότε απομακρυνθείτε απ΄αυτόν.
Είναι εχθρός & προδότης.
Μέχρι να τον αποσχηματίσουν, με απόφαση της Ιεράς Συνόδου δεν θα λείψει η Θεία Χάρις απ΄όσους τον πλησιάζουν για πρώτη φορά & δεν τον γνωρίζουν.
Οι Άγιοι Πατέρες διδάσκουν:
Ένας Ιερέας με τη χάρη του Αγίου Πνεύματος έχει τόση δύναμη,
όση δεν έχουν όλοι οι λαϊκοί μαζί..."
Ο ΑΓΙΟΣ ΓΑΒΡΙΗΛ, Ο ΔΙΑ ΧΡΙΣΤΟΝ ΣΑΛΟΣ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ.-
Για την αντιγραφή:
αμφοτεροδέξιος.-
πηγή: http://amfoterodexios.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε το σχόλιό σας