Θεωρούν οι
«μάρτυρες του Ιεχωβά» ότι η περίοδος, πριν από τη χιλιετή βασιλεία του Χριστού,
στην οποία ζούμε, είναι η βασιλεία του σατανά. Οι θρησκείες, οι εκτός της δικής
τους, ισχυρίζονται πως είναι του διαβόλου. Η πόρνη της Αποκαλύψεως, λένε, είναι
η χριστιανική Εκκλησία. Βλέπουμε την πλήρη διαστροφή της αλήθειας. \
Ο σατανάς,
λένε, δημιουργεί ξεχωριστά έθνη, για να σκοτώνονται οι άνθρωποι με τους
πολέμους. Οι «μάρτυρες του Ιεχωβά» δε συμμετέχουν στο στρατό, όχι για λόγους
συνείδησης, όπως ισχυρίζονται, αλλά επειδή απειλούνται από την οργάνωσή τους,
τη Σκοπιά, με αποκοπή, δηλ. διαγραφή και κατατρεγμό. Όποιος δε δείχνει τυφλή
υπακοή στην οργάνωση, διώχνεται, αποκόπτεται.
Οι διδάσκαλοι
των «μαρτύρων του Ιεχωβά» παρερμηνεύοντας την Αποκάλυψη (20 κεφ.) διδάσκουν ότι
ο Χριστός θα έλθει στη γη, θα νικήσει το σατανά στον πόλεμο του Αρμαγεδώνα και
μετά θα κυριαρχήσει για χίλια χρόνια σ’ όλο τον κόσμο και θα φέρει την ευτυχία
στους ανθρώπους.
Από το βιβλίο
«Νεανικές Αναζητήσεις - Α’ Τόμος: Ζητήματα πίστεως» (σελ.
237-238), Αρχ. Μαξίμου Παναγιώτου, Ιερά Μονή Παναγίας Παραμυθίας Ρόδου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε το σχόλιό σας