Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2024

Ὁ Σέρβος πρωταθλητὴς Εὐρώπης τζοῦντο τιμωρήθηκε ἐπειδὴ ἔκανε τὸν Σταυρό του !

Ὁ ΚΥΡΙΟΣ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ! ΔΟΞΑ ΣΕ ΑΥΤΟΝ!

Ὁ Σέρβος πρωταθλητὴς Εὐρώπης τζοῦντο τιμωρήθηκε ἐπειδὴ ἔκανε τὸν Σταυρό του!
Ὁ Nemanja Majdov, ἐκπρόσωπος τοῦ τζοῦντο τς Σερβίας, ἀνακοίνωσε στὰ μέσα κοινωνικῆς δικτύωσης ὅτι ἔχει τεθεῖ σὲ διαθεσιμότητα γιὰ πέντε μῆνες ἀπὸ τὴν Διεθνῆ Ὁμοσπονδία Τζοῦντο (IJF) γιὰ παραβίαση τῶν θρησκευτικῶν κωδίκων της. Ἡ τιμωρία ἦρθε ἀφοῦ ὁ Majdov ἔκανε τὸ σημεῖο τοῦ Σταυροῦ πρὶν εἰσέλθει στὴν ἀρένα στοὺς Ὀλυμπιακοὺς Ἀγῶνες τοῦ Παρισιοῦ.
Ὁ Nemanja Majdov κέρδισε τὸ Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Τζοῦντο τὸ 2017. Διεκδίκησε τὸν τίτλο στὴν κατηγορία κάτω τῶν 90 κιλῶν στὴν διοργάνωση ποὺ πραγματοποιήθηκε στὴν Βουδαπέστη τῆς Οὑγγαρίας.
Στὴν δήλωσή του, ὁ Majdov ἔγραψε:...

«Πρὶν ἀπὸ δεκαπέντε ἡμέρες, ἔλαβα μιὰ ἀπόφαση ὅτι ἔχω τεθεῖ σὲ διαθεσιμότητα γιὰ πέντε μῆνες ἀπὸ τὴ Διεθνῆ Ὁμοσπονδία Τζοῦντο (IJF) γιὰ παραβίαση τῶν θρησκευτικῶν κωδίκων της. Συγκεκριμένα, ἐπειδὴ ἔκανα τὸ σημεῖο τοῦ σταυροῦ πρὶν ἀπὸ τὴν εἴσοδο μοῦ στὸν ἀγῶνα στοὺς Ὀλυμπιακοὺς Ἀγῶνες. Μοῦ ἀπαγορεύεται νὰ συμμετέχω σὲ ὅλα τὰ τουρνουά, τὰ κὰμπ καὶ τὶς προετοιμασίες.
Ἡ ἀλήθεια εἶναι ὅτι, στὴν ἐπιστολὴ ὑπεράσπισής μου γιὰ τὴν πειθαρχικὴ διαδικασία, δὲν ἤθελα νὰ ζητήσω συγγνώμη ποὺ ἔκανα τὸν σταυρό μου, καὶ φυσικά, δὲν τὸ ἔκανα, οὔτε θὰ τὸ κάνω ποτέ, παρ' ὅλο ποὺ δὲν ἤξερα πόσο αὐστηρὴ θὰ μποροῦσε νὰ εἶναι ἡ τιμωρία.
Ὁ Κύριος μοῦ ἔχει δώσει τὰ πάντα, τόσο προσωπικὰ ὅσο καὶ στὴν καριέρα μου, καὶ εἶναι τὸ νούμερο ἕνα γιὰ μένα, καὶ εἶμαι περήφανος γι’ αὐτό. Καὶ αὐτὸ δὲν θὰ ἀλλάξει σὲ καμία περίπτωση. Δόξα σὲ Αὐτὸν καὶ σᾶς εὐχαριστῶ γιὰ ὅλα.
Ὁ Θεός μου ἔδωσε μιὰ μεγάλη καριέρα, ἑπτὰ εὐρωπαϊκὰ καὶ τρία παγκόσμια μετάλλια. Ὅταν ξεκίνησα, ὀνειρευόμουν νὰ κερδίσω τοὐλάχιστον ἕνα σημαντικὸ μετάλλιο γιὰ νὰ πετύχω στὴ ζωή μου καὶ στὴ ζωὴ τῆς οἰκογένειάς μου, ποὺ θυσίασε τὰ πάντα γιὰ τὴν καριέρα μου.
Ὁ Θεός μας ἔδωσε πολὺ περισσότερα καὶ μοῦ χρέωσε ἀκόμα περισσότερα ἀπὸ ὅσα θὰ μποροῦσα ὥστε νὰ μὴν σκύψω τὸ κεφάλι μου σὲ αὐτοὺς ὅταν ἦρθε ἡ στιγμή του «ὅλα ἢ τίποτα». Θὰ ξεκουραστοῦμε λοιπὸν μέχρι τὴν λήξη τῆς τιμωρίας καὶ τότε, μὲ τὴ βοήθεια τοῦ Κυρίου μας Ἰησοῦ Χριστοῦ, θὰ ἐπιστρέψουμε σὲ μιὰ νέα ἀρχὴ καὶ νέες νῖκες.
Μὲ ἀγάπη, Nemanja Majdov, ὁ Εὐρωπαῖος καὶ παγκόσμιος πρωταθλητής σας».
ΠΗΓΗ: Judo World Champion Suspended for Making Sign of the Cross, Accused Olympic Officials of Being Satanists (bjjee.com)
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: Ι.Ν.ΑΓΙΩΝ ΤΑΞΙΑΡΧΩΝ ΙΣΤΙΑΙΑΣ

πηγή: orthodoxia-ellhnismos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιό σας