Δευτέρα 8 Απριλίου 2024

Τὸ κράτος χρηματοδότης βλασφήμων «καλλιτεχνῶν»!

  ΕΙΝΑΙ γεγονὸς αὐταπόδεικτο πὼς τὸ διεφθαρμένο καὶ χρεωκοπημένο πολιτικὸ σύστημα στηρίζεται καὶ τροφοδοτεῖται ἀπὸ τὸ σάπιο πνευματικὸ καὶ καλλιτεχνικὸ κατεστημένο. Καὶ τὰ δύο αὐτὰ μεγέθη λειτουργοῦν ὡς «συγκοινωνοῦντα δοχεῖα», γιὰ νὰ κτυποῦν ἀπὸ κοινοῦ τὴν Ἐκκλησία! Ἡ «Ἑστία Πατερικῶν Μελετῶν» ἀποκάλυψε καὶ δημοσιοποίησε ἕνα πρόσ­φατο ἀνοσιούργημα, ἕνα βλάσφημο «ἔργο», τὸ ὁποῖο χρηματοδότησε ὁ κρατικὸς «κορβανάς»! Δεῖτε: «Ἀπὸ τὴ στιγμὴ ποὺ καταργήθηκαν μὲ τὸ Ν.4619/2019 οἱ ποινικὲς διατάξεις γιὰ τὴν κακόβουλη βλασφημία καὶ τὴν καθύβριση θρησκεύματος, ξεσάλωσαν κάποιοι “καλλιτέχνες”, βγάζοντας τὴν ἐσωτερικὴ δυσωδία τους

ἐναντίον ἱερῶν προσώπων τῆς χριστιανοσύνης, σὲ μία προσπάθεια νὰ προκαλέσουν τὸ ἐνδιαφέρον, ἀφοῦ δὲν τὸ προκαλοῦν μὲ τὸ ἀνύπαρκτο ταλέντο τους. Τελευταῖο κροῦσμα, μία βλάσφημη καὶ ἀηδιαστικὴ ἀφίσσα κάποιου Νίκου Πάστρα (βλ. ἵδρυμα Ὠνάση), ἡ ὁποία διαφημίζει μία ταινία – ντοκιμανταὶρ ποὺ πραγματεύεται τὴν ἄμβλωση, τὴν ἐξωσωματικὴ γονιμοποίηση καὶ τὴν εὐθανασία μὲ τίτλο τὰ “Ἀδέσποτα Κορμιά”. Ἡ ἀφίσσα δείχνει ἐσταυρωμένη τὴν Παναγία, ἔγκυο καὶ γυμνή. Τὸ ὡς ἄνω ἔργο, ὄχι μόνο ποδοπατᾶ τὰ ἱερὰ τοῦ ἑλληνικοῦ λαοῦ, ἀλλὰ χρηματοδοτεῖται ἀπὸ τὰ χρήματα τοῦ ἑλληνικοῦ λαοῦ κατόπιν τῆς μὲ ἀρ. πρωτ. 5987 ΕΞ 2021/02.03.2021 ἀποφάσεως τοῦ Ὑπουργοῦ Ἐπικρατείας»! Ἡ ταινία «ἀδέσποτα κορμιὰ» πραγματεύεται κορμιὰ σκλαβωμένα στὸ διάβολο καὶ στὰ πάθη, δέσμια τῆς μαυρίλας καὶ τῆς δυστυχίας μίας ζωῆς χωρὶς ἀγάπη, χωρὶς Θεὸ καὶ ἔρχεται ἡ κυβέρνησή «μας» ἀρωγὸς τῆς βλασφημίας καὶ τῆς προώθησης τῆς ἁμαρτίας ἀπὸ τὸ ὑστέρημά μας! Ξαναψηφίστε τοὺς ἀφελεῖς!

«Ἀδέσποτη εἰκαστικὴ ἀλητεία», ἡ ταινία τὰ «ἀδέσποτα κορμιά»!

   ΣΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ τοῦ προηγουμένου σχολίου μας. Ὁ διακεκριμένος δημοσιογράφος Ἐλευθέριος Ἀνδρώνης ἔκαμε τὸ δικό του εὔστοχο σχόλιο γιὰ τὴν βλάσφημη ταινία «ἀδέσποτα κορμιά»: «Ὁ κάθε ἀτάλαντος ἢ ὁ κάθε “πουθενάς” τοῦ καλλιτεχνικοῦ στερεώματος, χρησιμοποιεῖ τὴ βλασφημία πρὸς τὰ θεῖα (ἢ τὴν προσβολὴ ἐθνικῶν συμβόλων) ὡς μέσο ἐγγυημένης καὶ φθηνῆς διαφήμισης. Ὡς διαβατήριο ἐπιτυχίας, γιὰ νὰ ἐκτοξευθοῦν κατακόρυφα οἱ μετοχὲς τοῦ κάθε εἰκαστικοῦ ἐκτρώματος. Ὅσο πιὸ ἀκραία ἡ βλασφημία, τόσο πιὸ ἐξασφαλισμένη ἡ προβολή. Χιλιάδες “καλλιτέχνες” τῆς κακιᾶς ὥρας ἔχουν ἀκολουθήσει αὐτὴν τὴν εὔκολη πεπατημένη, ἐδῶ καὶ δεκαετίες. Μετὰ ἀπὸ μισὸ αἰῶνα, ὅπου ἔχουν στηθεῖ ὁλόκληρες βιομηχανίες πάνω στὸ ἀντιχριστιανικὸ marketing (σὲ μουσική, κινηματογράφο, εἰκαστικὲς τέχνες, video games κ.λπ.) θὰ περίμενε κανεὶς ὅτι ἀκόμα καὶ ἡ πρόκληση στὴν τέχνη, θὰ ὄφειλε νὰ ἔχει ἐξελιχθεῖ σὲ πιὸ πρωτότυπες ἰδέες. Ὄχι ὅμως. Ὅλα τριγύρω μας ἀλλάζουν, ὅλα παίρνουν τὴν “politically correct” μορφή τους, ἀλλὰ (ὄχι) περιέργως ἡ βλασφημία παραμένει πάντα “παραδοσιακὴ” καὶ ἀμετάβλητη. Τὴν κλασσικὴ συνταγὴ τῆς χυδαίας βλασφημίας τῶν Θείων, ἀκολούθησε καὶ τὸ ντοκιμαντὲρ τῆς Ἑλίνας Ψύκου: “Ἀδέσποτα Κορμιά”, γιὰ τὴν ἀφίσσα τοῦ ὁποίου ἔχουν ξεσπάσει σφοδρὲς ἀντιδράσεις. Ἕνας πιὸ ἁρμόζων τίτλος γιὰ τὸ ἐν λόγῳ τερατούργημα, θὰ ἦταν “Ἀδέσποτη Εἰκαστικὴ Ἀλητεία” ἢ σκέτο “Ἀδέσποτη Ἀλητεία”, διαλέγετε καὶ παίρνετε» (Πηγή: sportimes. gr)! Αὐτοὶ οἱ «καλλιτέχνες» τῆς κακιᾶς ὥρας ἔχουν τὴν συμπαράσταση καὶ τὴν οἰκονομικὴ συνδρομὴ τῆς κυβέρνησης τῶν ἀφορισμένων! Τί ἄλλο θὰ δοῦμε;

 πηγή: orthodoxostypos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιό σας