Παρασκευή 22 Μαρτίου 2024

Νηστεύεις παιδί μου ;

Μιά φορά πού άνέβηκα , στό μοναστήρι μέ ρώτησε ό πατέρας Σίμωνας.Ήταν Μεγάλη Σαρακοστή
~Νηστεύεις , παιδί μου ;
~ Τού λέω , ναί πάτερ Σίμων
~ Τί τρώς ;
~Τού λέω , λαδερά όλη τήν Μεγάλη Σαρακοστή. 
Γυρίζει καί μού λέει :
~ Παιδί μου, τότε τί νηστεία κάνεις ;
~Γιατί , πατέρα Σίμωνα ;
Μού λέει, δέν θά τρώς λάδι παιδί μου , θά νηστεύεις πέντε μέρες τήν έβδομάδα
καί θά τρώς λάδι τό Σαββατοκύριακο , άλλά δέν θά άφήνεις τό στομάχι σου νηστικό.
Θά τρώς χορτόσουπες , ταχινόσουπες καί ό Θεός θα στά εύλογεί καί θά χορταίνεις τίποτα άλλο στή ζωή σου..
Καί όντως έτσι καί έγινε.Μέχρι σήμερα συνεχίζω τή νηστεία.Μάλιστα μού είπε κάτι πού μού άρεσε πάρα πολύ!
Μού λέει : παιδί μου , αύτή τήν έποχή τό αίμα τού άνθρώπου περιστρέφεται 400 στροφές περισσότερο άπό τίς άλλες έποχές καί αύτές τίς 49 ήμέρες νηστεία , όταν κάνει ό άνθρωπος , ό όργανισμός πετάει όλες τίς άσθένειες.

Γέροντος Σίμωνος Άρβανίτη-Νουθεσίες
πηγή:  proskynitis.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιό σας