Πρώην δασκάλα Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγησης στη Planned Parenthood περιγράφει τους τρόπους που καθοδηγούν τα παιδιά.
Family Watch International,
«Parents Overcoming CSE Deception», Monica Clein.
Αυτό το καιρό ο «σύγχρονος» εκπαιδευτικός οφείλει να κάνει ένα μεταπτυχιακό στο θέμα της εποχής. Στη «Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση». Για να βοηθήσει τα παιδιά να αποκτήσουν δεξιότητες που δεν είχαν οι άλλες γενιές. Πρόκειται μεταπτυχιακά χωρίς προϋποθέσεις συμμετοχής, που μέσα σε λίγες ώρες σε κάνουν ικανό να φέρεις τα πάνω κάτω στη ψυχή των παιδιών. Όποιος θέλει επιμορφώνεται. Δεν εξετάζονται ο ψυχισμός, τα κίνητρα, οι ικανότητες, οι στόχοι. Μορφώνεται «για το καλό των παιδιών»…
Για να τα μάθει να διεκδικούν τα Ανθρώπινα Δικαιώματα, τα Δικαιώματα του Παιδιού, να αποκομίζουν οφέλη με βάση τον Οδηγό της UNESCO, και του ΠΟΥ. Θα τα μάθει να δίνουν άλλα νοήματα στο φύλο και τη σεξουαλικότητα, θα μάθουν για τις αρσενικές και θηλυκές πλευρές τους, πώς να διώχνουν τη ντροπή, την ενοχή, τις φοβίες, να αγνοούν τη λογοκρισία της ερωτικής/σεξουαλικής επιθυμίας, να αμφισβητούν τα παλιά κατεστημένα, γιατί όλα αυτά τα απομακρύνουν από την επιθυμία τους, δημιουργούν εμπόδια στην κατανόηση και συμπερίληψη της ετερότητας και καθυστερούν τις αλλαγές που «όλοι αναμένουμε» στο σχολείο και στην κοινωνία.
Κουβαλούμε -βλέπετε- ταυτίσεις και προκαταλήψεις
κληρονομημένες από την οικογένεια, τους προπάτορες, από το πολιτισμό και
την ιστορία μας, τα οποία μας κάνουν σεξουαλικά δύσκαμπτους. Αυτά
πρέπει να τα αποδομήσουμε και να χτίσουμε το δικό μας κόσμο χωρίς στεγανά και προκαταλήψεις. Να αποκτηθεί βιωματική γνώση, να γίνει ατομική ενδυνάμωση, να ξεπεραστεί η ντροπή, να γίνει εσωτερικός μετασχηματισμός, διεύρυνση του πνευματικού τους ορίζοντα, μάθηση μέσα από συναισθήματα και εμπειρίες, και επιπλέον να συσχετισθεί το αντικείμενο με όλα τα γνωστικά πεδία, ώστε να καταφέρει τελικά να προωθηθεί και μέσα από τα άλλα εκπαιδευτικά αντικείμενα στο σχολείο…
Η Monica Clein εκπαιδεύτηκε από την LGBTQ κοινότητα και την Planned Parenthood του Τέξας σε θέματα σεξουαλικής αγωγής και πρόληψης ΣΜΝ, ειδικότερα του HIV. Υπήρξε εκπαιδεύτρια σε θέματα σεξουαλικών σχέσεων και συντονίστρια Εκπαίδευσης Οικογενειακού Σχεδιασμού της Planned Parenthood για περισσότερα από 10 χρόνια. Μετά από όσα έζησε εκεί παραιτήθηκε, παντρεύτηκε και αποφάσισε να ζήσει και να εργαστεί κατά συνείδηση. Μετά την απομάκρυνσή της κάνει ομιλίες όπου περιγράφει τη μεθόδευση, την υποκρισία και την σκόπιμη εκμετάλλευση της παιδικής αθωότητας.
Παρουσιάζουμε εδώ μία από τις μαρτυρίες της. Μέσα από αυτή κατανοούμε ποιος είναι ο ρόλος του δασκάλου και τί τύπο παιδιών διαμορφώνει η συμπεριληπτική σεξουαλική διαπαιδαγώγηση. Σύμφωνα με την Monica Clein,
Το σημαντικότερο εργαλείο κατεύθυνσης της σεξουαλικής συμπεριφορά των παιδιών για την Planned Parenthood, (PP), είναι η λεγόμενη «Συμπεριληπτική Σεξουαλική Εκπαίδευση» (CSE)—μια ιδεολογικά καθοδηγούμενη εκπαιδευτική πρόταση, «βασισμένη στα δικαιώματα», κάτι πολύ περισσότερο από απλή παράθεση πληροφοριών για τα προφυλακτικά και την αντισύλληψη. Είναι μια ανατροπή του κοινού νου και της κανονικότητας της φύσης, μια βόμβα στα θεμέλια της παιδικής ψυχής, που ενεργοποιείται από την απελευθέρωση των ενστίκτων.
Η Monica Cline ζήτησε και έλαβε τη σχετική εκπαίδευση από την Planned Parenthood έχοντας επιθυμία να βοηθήσει στην πρόληψη του HIV. Από την αρχή της εκπαίδευσής της ήλθε αντιμέτωπη με τη σκληρή πραγματικότητα. Έμαθε πως μέσα στους πελάτες υπάρχουν «κορίτσια που έρχονται εδώ σε ηλικία δέκα ετών, παρουσιάζουν σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα, κάνουν εκτρώσεις και έχουν ακόμη και «αντικείμενα» στους κόλπους τους που πρέπει να τα αφαιρέσουμε». Αλλά: «Δεν τα διδάσκουμε να αποφεύγουν το σεξ. Τα μαθαίνουμε να το κάνουν με ποιο ασφαλείς τρόπους. Τα συναντούμε και τα αντιμετωπίζουμε εκεί που βρίσκονται». Αυτό για την Planned Parenthood σήμαινε πως τα παιδιά «έχουν ήδη επιλέξει συμπεριφορά», οπότε οι «ειδικοί» δεν έκαναν καμία κίνηση να απομακρύνουν τα νέα παιδιά από αυτές τις συμπεριφορές.
Η Cline διδάχθηκε να ξεκινά τα μαθήματά της με ένα «παγοθραυστικό». «Παγοθραυστικό» αποκαλείται η μέθοδος που χρησιμοποιείται για να αφαιρεί τις αναστολές των παιδιών. Το «παγοθραυστικό» ήταν να φωνάζουν κάθε λέξη που μπορούσαν να σκεφτούν για τα σεξουαλικά όργανα και τις αντίστοιχες δραστηριότητες και να τις γράφουν όλες στον πίνακα—με αποτέλεσμα «ένα κολάζ απάνθρωπων, χυδαίων όρων». Αυτή η διαδικασία αφαιρεί κάθε ντροπή στην έκφραση, και τα παιδιά ουσιαστικά μετατρέπουν τους εαυτούς τους σε αντικείμενα έτοιμα προς γενετήσια χρήση, χωρίς ίχνος ανθρώπινης αξιοπρέπειας, καθώς ο εκπαιδευτής καταφέρνει μέσα σε λίγη ώρα να τους αποβάλλει τη συστολή και τους ενδοιασμούς τους. Τότε ανοίγει ο δρόμος και για όλα τα άλλα που θα ακολουθήσουν.
Αυτό που ακολουθεί από κει και πέρα δεν είναι κάποια ιδιαίτερη επιστήμη αλλά «ειδική κατάρτιση».
Γίνεται περιγραφή και απαρίθμηση των σεξουαλικών πρακτικών, επίδειξη
μεθόδων προσέγγισης του συντρόφου και παιγνίδια ρόλων που προτείνονταν
στα παιδιά για να ενσωματώσουν νέες πρακτικές προσέγγισης, ζωής,
συνομιλίας, διαπραγμάτευσης, νέες συμπεριφορές. Στόχος, να αλλάξει η
προσωπικότητα των παιδιών. Όλες οι προτάσεις είναι προς τη ίδια
κατεύθυνση, τη σεξουαλική δραστηριότητα. Ποτέ δεν δίνεται στα
παιδιά η επιλογή της αποχής, ούτε η προοπτική να ξεφύγουν από τον
σεξουαλικό τρόπο ζωής εάν τον άρχισαν ήδη. Ο εκπαιδευτής δεν
δικαιούται να μιλήσει για εγκράτεια, αλλά και τα παιδιά μετά από όλη τη
πλύση εγκεφάλου δεν διανοούνται πως μπορεί να είναι εγκρατή. Η σεξουαλική ζωή θεωρείται φυσιολογική ακόμη και για ένα παιδί 10 ετών, εάν έχει ώριμη αναπαραγωγική λειτουργία.
Ανάλογες είναι και οι αντιλήψεις για την άμβλωση. «Φυσιολογική» διαδικασία. Αλλά και πώς να γίνει αλλιώς; Είναι μια αναγκαστική συνέπεια. Αλλεπάλληλοι σύντροφοι, νοσήματα, άμβλωση, όλα είναι αλληλένδετα για να μένουν τα παιδιά προσκολλημένα σε έναν πάροχο «υγείας» που στη πραγματικότητα ενδιαφέρεται μόνο να τα κρατά για παντοτινούς πελάτες του.
Μία από τις δυνατότερες εμπειρίες της Cline, ήταν όταν ένα μικρό κορίτσι τη ρώτησε πώς να προσαρμοστεί σε μια σεξουαλική πράξη που της φάνηκε ξεκάθαρα δυσάρεστη. Το κορίτσι θεωρούσε αναγκαστικό να υποτάσσεται στις παρορμήσεις κάποιου. Η Cline της απάντησε: «έχεις συνειδητοποιήσει ότι ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να κάνεις κάτι που δεν το θέλεις;» Οι μαθητές έμειναν άναυδοι: «Κανείς δεν μας το είχε ξαναπεί αυτό». Άρχισαν σαν παιδιά, να σκέφτονται άλλους τρόπους με τους οποίους μπορούσαν να κάνουν παρέα χωρίς να προχωρούν σε σωματική επαφή. Για πρώτη φορά άκουσαν από εκείνη πως έστω και αν ξεκίνησαν πρόωρα στις σχέσεις τους, τώρα μπορούσαν να σταματήσουν και να περιμένουν μέχρι το γάμο τους.
Η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι για την Cline ήταν όταν συνειδητοποίησε ότι η Planned Parenthood φαινόταν να ανησυχεί ελάχιστα για τη διακίνηση γυναικών και νέων κοριτσιών, τα οποία πρακτικά εγκατέλειπε στα χέρια των βιαστών τους. Θεωρούσαν την πορνεία απαραίτητη λύση στη φτώχεια. Τους ρωτούσε «Γιατί αρνείστε να προστατέψετε αυτά τα κοριτσάκια από το να συνευρίσκονται με ενήλικες άντρες;» και της απαντούσαν: «Είναι αυτό που θέλουν. Ίσως περνούν καλύτερα με έμπειρους άνδρες». Δεν προχωρούσαν στη παραμικρή κίνηση καταγγελίας ακόμη και αν διαπίστωναν εκμετάλλευση του κοριτσιού.
Κάποιοι πιστεύουν πως αυτά τα προγράμματα είναι πράγματι ενημερωτικά. Έτσι δηλώνουν οι συμμετέχοντες. Η Cline συνεχίζει: «Εάν κάποιοι πιστεύουν πως η συμμετοχή στον απολογισμό της αγωγής είναι εθελοντική σας λέω ότι γινόταν κατόπιν αμοιβής. Η εκτίμηση της αποτελεσματικότητας περιελάβανε μία και μόνη ερώτηση. «Χρησιμοποιείς προφυλακτικό ή όχι; Και πόσο συχνά» Καμία ερώτηση του τύπου «Έμεινες έγκυος ή όχι; Κόλλησες αρρώστια ή όχι;».
Κατά «περίεργο τρόπο» τα αποτελέσματα αυτών των εκτιμήσεων συνηγορούν στο ότι οι έφηβοι χρησιμοποιούν αποτελεσματικότερα το προφυλακτικό από τους ενήλικες. Πώς όμως είναι δυνατόν ένα παιδί που έχει με βεβαιότητα μειωμένη κρίση λόγω ατελούς ανάπτυξης του εγκεφάλου του να χρησιμοποιεί καλύτερα το προφυλακτικό από έναν ενήλικα; Πόσο αξιόπιστα μπορεί να είναι αυτά τα αποτελέσματα;
Το ίδιο προβληματισμό προκαλεί και η δηλούμενη από την Ρ.Ρ μείωση του αριθμού των εφηβικών γεννήσεων. Οφείλεται ο χαμηλότερος αριθμός γεννήσεων στην Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση; Όχι! Η μείωση των γεννήσεων οφείλεται στον μεγαλύτερο αριθμό πραγματοποιούμενων αμβλώσεων και όχι σε μείωση των εγκυμοσυνών.
Συνεπώς και παρά τις υποτιθέμενες «παρεμβάσεις» για την εξάλειψη των νοσημάτων και της εφηβικής εγκυμοσύνης κανένας από τους στόχους της σεξουαλικής αγωγής δεν υλοποιείται, με βάση και τα στατιστικά στοιχεία του CDC. Και αυτό γιατί με την υποτιθέμενη «διαπαιδαγώγηση» τα εγκρατή παιδιά εισάγονται στη σεξουαλική δραστηριότητα, τα «κανονικά» εισάγονται στις «μη κανονικές σχέσεις», τα σεξουαλικώς ενεργά συνεχίζουν στο ίδιο μοτίβο, και αυτά που είναι παγιδευμένα σε κακοποιητικές σχέσεις δεν ξεφεύγουν. Τα παιδιά καταλήγουν άχρηστα, χωρίς ενδιαφέρον για οικογένεια.
Μήπως όμως οι νέοι επιτυγχάνουν ικανοποιητικότερες σχέσεις με τους συντρόφους τους μετά από αυτή την «εκπαίδευση». Όχι, βέβαια. Και αυτός είναι ο λόγος που τους διδάσκουν την αυτόϊκανοποίηση….
Ποια είναι όμως η θέση της επιχείρησης απέναντι στους γονείς; Οι εκπαιδευτές προσβάλλουν τους γονείς. Τους παρουσιάζουν ως φανατισμένους και ανενημέρωτους. Η θέση της CSE -ΡΡ είναι ξεκάθαρη: «Οι γονείς είναι τα εμπόδια στις υπηρεσίες μας. Πρέπει να απομονωθούν για να εξακολουθούμε να έχουμε τα παιδιά πελάτες». Τα παιδιά διδάσκονται να δίνουν ψευδή τηλέφωνα, διαφορετικά ονόματα και το θέμα της γονεϊκής συγκατάθεσης για τους χειρισμούς τους έχει τακτοποιηθεί! Για τις υπηρεσίες σεξουαλικής και αναπαραγωγικής υγείας δεν είναι απαραίτητη η συγκατάθεση των γονέων…
Όμως- συνεχίζει η Cline- οι θιασώτες της CSE κρίνουν πως πρέπει να στηριχθούν τα ΛΟΑΤΚΙ παιδιά γιατί είναι υψηλού κινδύνου. «Δεν θα έπρεπε αυτά να προστατευθούν μέσα από μία σεξουαλική εκπαίδευση;» Το CDC δηλώνει πως τα ΛΟΑΤΚΙ παιδιά έχουν υψηλότερο κίνδυνο για σεξ. κακοποίηση, ναρκωτικά και ασθένειες σε σχέση με τους ετερόφυλους συνομηλίκους τους. Γι΄αυτό έχουν ανάγκη την σεξ. εκπαίδευση στα σχολεία.» Αυτό είναι αλήθεια, αλλά δεν θα βοηθηθούν από τέτοια εκπαίδευση. Ο μόνος τρόπος προστασίας αυτών των παιδιών είναι να μην εισαχθούν στο σεξουαλικό τρόπο ζωής.
Πολλοί υποστηρίζουν πως τα παιδιά δεν μπορούν να διαχειριστούν θέματα συγκατάθεσης. Αγωνιούν για αυτά: «Τί θα γίνει με τη συγκατάθεση; Δεν γνωρίζουν πώς θα διαχειριστούν τις υποθέσεις τους. Πρέπει να τα διδάξουμε τη συγκατάθεση». Συγκατάθεση για τους σεξουαλικούς εκπαιδευτές είναι μόνο να μάθουν στα παιδιά να λένε «ναι». Οι βιαστές, οι εκμεταλλευτές, οι μαστροποί, έχουν τρόπο και καταφέρνουν τα παιδιά να συγκατατίθενται. Όμως και ενώ αυτό έχει επιβεβαιωθεί στη πράξη, κανένα παιδί δεν έχει εκπαιδευτεί να τους ξεφεύγει. Συνεπώς αυτό που χρειάζονται τα παιδιά είναι να μάθουν να λένε «όχι», ένα ισχυρό «όχι» χωρίς αιτιολόγηση. Γι΄αυτό από όσους επιμένουν να προσφέρουν εκπαίδευση στη «συγκατάθεση», οι γονείς πρέπει να ζητούν εκπαίδευση στις «μεθόδους άρνησης».
Είναι αλήθεια πως εάν ενημερώνονται τα παιδιά θα μειωθεί η σεξουαλική κακοποίηση; Τα παιδιά προστατεύονται όταν δεν τροφοδοτείται η σεξουαλικότητα μέσα από την πορνογραφία και μέσα από ακατάλληλα «φροντιστήρια», Η Σ.Δ μέσα από το υλικό της συντηρεί πλάγια τη πορνογραφία.
Κάποιοι διατείνονται πως η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση βοηθά να προστατέψουμε τα παιδιά που είναι από διαλυμένες οικογένειες, φτωχά, υποσιτισμένα, ανασφάλιστα, να μη πέσουν σε χέρια εκμεταλλευτών. Μπορεί να θεωρηθεί βοήθεια το να τους μοιράζουμε προφυλακτικά, χάπια αμβλώσεων και αντισυλληπτικά; Να τα βάλουμε σε πρόγραμμα παρακολούθησης για νοσήματα; Σε δωρεάν αμβλώσεις; Είναι μία υποτιμητική τακτική. Αυτά τα παιδιά έχουν ανάγκη από ενδιαφέρον και ατομική φροντίδα, και να τα βοηθήσουμε να απομακρυνθούν από το άσχημο περιβάλλον που βρίσκονται.
Η ουσιαστικότερη όμως βοήθεια και η καλύτερη εκπαίδευση τα παιδιά έρχεται από την οικογένεια. Η οικογένεια είναι παρούσα συνεχώς και αγαπά το παιδί. Η οικογένεια θα το προστατέψει από τις κακοποιητικές σχέσεις, τις αρρώστιες, την άμβλωση, θα του διδάξει την ανωτερότητα του γάμου, της συζυγικής πίστης, την αληθινή στοργή και αγάπη»
Συμπεράσματα:
Παραθέσαμε αυτή τη μαρτυρία για να δείξουμε τί σημαίνουν και πως εφαρμόζονται στη πράξη οι θέσεις των «εκπαιδευτών» που λαμβάνουν οδηγίες από το διεθνές τμήμα της Planned Parenthood, την IPPF όπως γίνεται και στις δικές μας μετεκπαιδεύσεις.
Όταν διδάσκουν πως όλες οι μορφές σεξουαλικής συνεύρεσης είναι ισότιμες είναι για να δικαιωθούν όλες οι σεξουαλικές επιλογές και να κατηγορείται ως ομοφοβικός αυτός που αντιδρά.
Όταν διδάσκουν πως τα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα προλαμβάνονται αυτό δεν σημαίνει άλλο από το ότι σε μαθαίνουν να ζεις με αυτά.
Όταν διδάσκουν πως προλαμβάνεται η εγκυμοσύνη αυτό σημαίνει σε μαθαίνουν την άμβλωση.
Όταν λένε πως προλαμβάνεται η έκτρωση, σημαίνει πως μπορείς να τη κάνεις με χάπια και όχι χειρουργείο.
Όταν διδάσκουν να λένε τα παιδιά τα γεννητικά όργανα με το όνομά τους, είναι για να τους φύγει κάθε ίχνος συστολής και ντροπής.
Όταν λένε πως με την CSE κατοχυρώνεται η «αξιοπρέπεια των γυναικών», αυτό σημαίνει πως καλύπτεται η γυναικεία κακοποίηση και θεωρείται φυσιολογική η πορνεία.
Όταν διδάσκουν τη συναίνεση, σημαίνει πως πρέπει να λες σε όλα «ναι», αλλιώς είσαι επιθετικός και προσβλητικός.
Όταν σου μαθαίνουν την ανοιχτή επικοινωνία, σημαίνει πως μάλλον δεν θα κάνεις ποτέ μια προσωπική ιδιαίτερη σταθερή σχέση, αλλά θα είσαι για χρήση από όλους.
Όταν λένε πως προγραμματίζεις την οικογένειά σου, σημαίνει σε μαθαίνουν πώς να πετάς τα παιδιά σου και να περιφρονείς την/τον σύντροφο άμα τον βαρεθείς.
Όταν σου λένε πως γίνεσαι μοντέρνος, σημαίνει πως ξεφεύγεις από την εμπειρία που έκανε ευτυχισμένους άπειρους ανθρώπους, για να γίνεις πειραματόζωο σε μια θεωρία που φύτρωσε πριν λίγα χρόνια
Η Cline εγκατέλειψε τη θέση εκπαιδεύτριας στη Planned Parenthood και τη CSE, πίστεψε στο Θεό, παντρεύτηκε και ίδρυσε ένα οργανισμό που στοχεύει στην ενίσχυση των οικογενειών ενάντια στις δυνάμεις που τις καταστρέφουν. Καιρός να ξυπνήσουμε και εμείς εκπαιδευτικοί, γονείς και νέοι για να σώσουμε ό,τι πολυτιμότερο έχουμε. Να σώσουμε τα παιδιά και τις οικογένειές μας.
Μπορείτε να δείτε την παρουσίαση της Monica Clein εδώ:
(Πηγή: https://vimeo.com/777134807/7b13ee6870)
https://mumdadandkids.gr/oikogeneia/ti-kanei-enas-ekpaideftis-symperiliptikis-seksoualikis-agogis
πηγή: http://aktines.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε το σχόλιό σας