Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2021

Ἡ Μεγάλη Ἀντικατάστασις ... Ἡ πολυ-πολιτισμική αὐτοκτονία τῆς Γερμανἰας

 

ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΣΥΝΤΑΚΤΗ (Νίκος Σταματάκης): Θα έπρεπε να τρομοκρατηθούμε διαβάζοντας την ακόλουθη έκθεση από τη Γερμανία που δείχνει τον βαθμό εξισλαμισμού στην ευρωπαϊκή καρδιά της Γερμανίας όπου ζουν περισσότεροι από 5 εκατομμύρια Τούρκοι και εκατομμύρια άλλοι μουσουλμάνοι έχουν μεταναστεύσει τα τελευταία χρόνια… Αυτή δεν είναι η Ευρώπη της «Σπουδαιότερης Γενιάς» μας που πολέμησε και πέθανε για…

======================================

Πηγή: Ινστιτούτο Gatestone,γράφει ο Giulio Meotti

  • «Θα συνεχίσω να κρατάω κριτική στάση εναντίον εκείνων… που χρησιμοποιούν τη φιλελεύθερη δομή και την ανοχή του συντάγματος για να επιβάλλουν ολοκληρωτικές απόψεις για το κράτος και που υπονομεύουν τους κανόνες του κράτους δικαίου, χρησιμοποιώντας την αντιδυτική κατήχηση…. Δεν θα προσαρμόσω το όραμά μου για την ελευθερία της έκφρασης στο… «Καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τη γνώμη του με τρόπο που δεν αντίκειται στο νόμο της Σαρία»». — Ralph Giordano, FAZ.net.
  • Μόλις σπάσει ένα φράγμα, υπάρχει μόνο ένας διαγωνισμός για να δούμε ποιος υποχωρεί πιο γρήγορα.
  • Η πόλη αλλάζει και το όνομα των πλατειών της…. Το νέο όνομα μιας πλατείας στο Άαχεν είναι «Moscheeplatz» («Τόπος Τζαμί»), όνομα που επιθυμεί ο Δήμαρχος Marcel Philipp, σε συμφωνία με το Τουρκικό [Υπουργείο Θρησκευτικών Υποθέσεων]…
  • Στη συνέχεια, υπάρχει το ζήτημα των δημογραφικών στοιχείων: το 70% του πληθυσμού του Raunheim είναι μετανάστες. «Εδώ έχουμε περισσότερους μουσουλμάνους παρά χριστιανούς». — Δήμαρχος Thomas Jühe, Σοσιαλδημοκράτες, Die Welt, 16 Νοεμβρίου 2021.
  • Παρόλα αυτά, λένε ότι η «Μεγάλη Αντικατάσταση» και ο εξισλαμισμός της Ευρώπης είναι απλώς θεωρίες συνωμοσίας. Έχουμε καταλάβει πραγματικά πώς θα είναι η Ευρώπη του αύριο;
Τα τζαμιά της Κολωνίας, της τέταρτης μεγαλύτερης πόλης της Γερμανίας, έχουν λάβει άδεια να μεταδίδουν το κάλεσμα για προσευχή κάθε Παρασκευή από μεγάφωνα μιναρέ. Για ορισμένους κατοίκους της Κολωνίας, το μουσουλμανικό κάλεσμα για προσευχή αντιπροσωπεύει την ίδια κραυγή κατάκτησης που ακούνε οι Χριστιανοί της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής πέντε φορές κάθε μέρα και νύχτα στις πόρτες των εκκλησιών και των σπιτιών τους. Τώρα είναι η σειρά της Γερμανίας. Φωτογραφία: Το κεντρικό τζαμί της Κολωνίας. (Φωτογραφία Andreas Rentz/Getty Images)

«Η δυτική ηγεμονία έχει τελειώσει», δήλωσε πρόσφατα ο Τούρκος πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν. «Διήρκεσε αιώνες, αλλά τελείωσε».

Την ίδια ώρα, τα τζαμιά της Κολωνίας, της τέταρτης μεγαλύτερης πόλης της Γερμανίας, έχουν λάβει άδεια να μεταδίδουν το κάλεσμα για προσευχή κάθε Παρασκευή από μεγάφωνα μιναρέ.

«Πολλοί κάτοικοι της Κολωνίας είναι μουσουλμάνοι», είπε η δήμαρχος Henriette Reker, «και κατά τη γνώμη μου είναι ένδειξη σεβασμού να επιτρέπεται η κλήση του μουεζίνη».

Για άλλους, το μουσουλμανικό κάλεσμα για προσευχή αντιπροσωπεύει την ίδια κραυγή κατάκτησης που ακούνε οι Χριστιανοί της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής πέντε φορές κάθε μέρα και νύχτα στις πόρτες των εκκλησιών και των σπιτιών τους. Τώρα είναι η σειρά της Γερμανίας.

Πριν από δεκαέξι χρόνια, ο Πάπας Βενέδικτος XVI έκανε την πρώτη του παπική επίσκεψη στην Κολωνία. Κάλεσε τους νέους της Ευρώπης να επιστρέψουν στις ρίζες τους σε ένα προσκύνημα στον τάφο των Μάγων. Ένα χρόνο αργότερα, στο Ρέγκενσμπουργκ, προειδοποίησε για την εγγενή βία του Ισλάμ. Η Κολωνία είναι τώρα η πόλη όπου η Γερμανία μόλις υπέγραψε την παράδοσή της στο πολιτικό Ισλάμ.

Ο δημοσιογράφος Daniel Kremer, γράφοντας στη Bild, υπενθύμισε ότι πολλά από τα τζαμιά της Κολωνίας χρηματοδοτούνται από την τουρκική κυβέρνηση και διευθύνονται από τον Ερντογάν, «έναν άνθρωπο που αντιτίθεται στις φιλελεύθερες αξίες της δημοκρατίας μας», προσθέτοντας:

«Είναι λάθος να ταυτίζουμε τις καμπάνες της εκκλησίας με το κάλεσμα για προσευχή. Ο ήχος τους είναι ένα σήμα χωρίς λόγια που βοηθά επίσης να πούμε την ώρα. Αλλά ο μουεζίνης φωνάζει «Ο Αλλάχ είναι μεγάλος!» και «Μαρτυρώ ότι δεν υπάρχει Θεός εκτός από τον Αλλάχ». Αυτή είναι μια μεγάλη διαφορά».

Οι καμπάνες των εκκλησιών δεν διακηρύσσουν ότι ο χριστιανικός θεός είναι ο μόνος θεός και ότι ο Ιησούς είναι γιος του.

Ο εμπειρογνώμονας για την ένταξη Ahmad Mansour αμφισβήτησε επίσης τη θέση της Δημάρχου Recker. «Δεν πρόκειται για «θρησκευτική ελευθερία» ή «διαφορετικότητα», όπως υποστηρίζει ο δήμαρχος Reker», είπε ο Mansour. «Το τζαμί θέλει ορατότητα. Ο μουεζίνης είναι επίδειξη δύναμης».

Δικαστήριο στην πόλη Μίνστερ πέρυσι αποφάσισε ότι ένα τοπικό τζαμί εξουσιοδοτήθηκε να πραγματοποιεί το κάλεσμα για προσευχή της Παρασκευής δημόσια από μεγάφωνα. Αυτό το τζαμί διοικείται από την Τουρκο-Ισλαμική Ένωση Θρησκευτικών Υποθέσεων (DITIB). Ως ο μεγαλύτερος οργανισμός-ομπρέλα τζαμιών στη Γερμανία, το DITIB παρέχει ιμάμηδες και χρηματοδοτεί, διαχειρίζεται περίπου 900 τζαμιά στη Γερμανία και έχει περίπου 800.000 μέλη.

Λίγο μετά την απόφαση, η πολιτειακή κυβέρνηση της Έσσης αποφάσισε ότι οι κλήσεις για προσευχή του μουεζίνη μέσω μεγαφώνων μιναρέ επιτρέπονται ακόμη και χωρίς άδεια.

Οκτώ από τις 100 πολυπληθέστερες πόλεις της Γερμανίας, σημείωσε το Der Spiegel, έχουν δώσει στο παρελθόν πράσινο φως για τη δημόσια μετάδοση ισλαμικών κλήσεων για προσευχή. Στο Düren, το τουρκικό τέμενος Fatih καλεί τους πιστούς σε προσευχή τρεις φορές την ημέρα. Η καθηγήτρια εθνολογίας Susanne Schröter του Πανεπιστημίου Goethe στη Φρανκφούρτη, υποστηρίζει ότι οι μουσουλμάνοι βλέπουν τα καλέσματα για προσευχή ως τον θρίαμβο ενός «ισχυρού Ισλάμ» έναντι ενός «αδύναμου Χριστιανισμού» — που φέρεται να συνοδεύεται από την επιθυμία να αντικαταστήσει η ισλαμική ημισέληνος τα αστέρια της Ευρωπαϊκής Ένωσης .

«Θα ακουστεί το κάλεσμα του μουεζίνη σε όλη τη Γερμανία;» ρώτησε η πιο δημοφιλής εφημερίδα της Γερμανίας, Bild. Το κάλεσμα του μουεζίνη ακούγεται ήδη στο Μόναχο. Από τον Απρίλιο του 2020, πέντε τζαμιά εκπέμπουν το κάλεσμα για προσευχή με μεγάφωνα. «Η κλήση του μουεζίνη δεν απαιτεί έγκριση», δήλωσαν οι αρχές του Ανόβερου, όπου υπάρχουν 27 τζαμιά. «Είναι σαν τον ήχο των καμπάνων της εκκλησίας, της ελεύθερης θρησκευτικής πρακτικής που προστατεύεται συνταγματικά».

Μια παρόμοια απάντηση ήρθε από τη Δρέσδη: «Βλέπουμε τους εαυτούς μας ως μια ποικιλόμορφη και κοσμοπολίτικη αστική κοινωνία».


Από τη Φρανκφούρτη, όπου στεγάζεται ένα τζαμί που φιλοξενεί έως και 6.000 πιστούς, ο δήμαρχος δήλωσε: «Ο νόμος δεν προβλέπει διαδικασία έγκρισης για την προσευχή του μουεζίνη, όπως ακριβώς και για τις καμπάνες της εκκλησίας».

Πόλεις όπως το Ντόρτμουντ, το Χαμ, το Σίγκεν, το Ντίρεν και το Όλντενμπουργκ επέτρεψαν επίσης στα τζαμιά να μεταδίδουν το ισλαμικό κάλεσμα για προσευχή από μεγάφωνα. Στη Νυρεμβέργη, η οποία φιλοξενεί μια ντουζίνα τζαμιά, το να επιτρέπεται η κλήση του μουεζίνη προφανώς «δεν είναι πρόβλημα».

Ο πρώην Πρόεδρος του Συνταγματικού Δικαστηρίου της Βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας, Μάικλ Μπέρτραμς, κάνει λόγο για «πολιτικό θρίαμβο» του προέδρου της Τουρκίας, ενώ ο Χαμέντ Αμπντέλ-Σαμάντ, ένας κοινωνιολόγος που ζει υπό ένοπλη φρουρά λόγω ισλαμιστικών απειλών θανάτου, είναι ακόμη πιο ξεκάθαρος:

«Το κάλεσμα για προσευχή ξεκινά με «Αλλάχ Ακμπάρ», που είναι επίσης η κραυγή συγκέντρωσης των μουσουλμάνων. Σημαίνει ότι ο Αλλάχ είναι μεγαλύτερος. Μεγαλύτερος από τον εχθρό, μεγαλύτερος από τους ανθρώπους, μεγαλύτερος από τη ζωή, μεγαλύτερος από τη Γερμανία, μεγαλύτερος από όλα. Και αφού είναι μεγαλύτερος από όλα, τελικά ισχύει μόνο ο νόμος του, η σαρία».

Το μέλος της Bundestag Malte Kaufmann έγραψε:

«Από τώρα και στο εξής, κάθε Παρασκευή στην Κολωνία, “Δεν υπάρχει άλλος θεός εκτός από τον Αλλάχ!” Αλλά ο εξισλαμισμός δεν υποτίθεται ότι θα συμβεί καθόλου στη Γερμανία… Προειδοποιούμε γι’ αυτό εδώ και χρόνια! Η έκκληση στον μουεζίνη είναι μια αξίωση για εξουσία. Βήμα-βήμα η χριστιανική Δύση προδίδεται ». 

«Η ιστορία του Κεντρικού Τζαμιού της Κολωνίας τεκμηριώνει την αφέλεια των γερμανικών αρχών στην αντιμετώπιση των ισλαμικών οργανώσεων», ανέφερε η ελβετική Neue Zürcher Zeitung, η παλαιότερη γερμανόφωνη εφημερίδα στην Ευρώπη.

«Πριν ξεκινήσει η κατασκευή, ο Τουρκικός Σύνδεσμος υποσχέθηκε στον τότε δήμαρχο της Κολωνίας, Φριτς Σράμα, ότι τα κηρύγματα θα γίνονταν στα γερμανικά και ότι το τζαμί θα γινόταν τόπος συνάντησης μελών διαφορετικών θρησκειών. Ο πρώην δήμαρχος, ένας από τους μεγαλύτερους χορηγούς του τζαμιού, δεν προσκλήθηκε στα εγκαίνια. Ήθελαν να χτίσουν ένα σπίτι για διαπολιτισμικές συναντήσεις στις οποίες το Ισλάμ κηρύχτηκε στα γερμανικά. Στο πνεύμα του Ερντογάν δημιουργήθηκε ένα ισλαμιστικό εθνικιστικό κέντρο. Μετά από αυτή την ιστορία, όποιος πιστεύει ότι ο μουεζίνης θα σταματήσει στα πέντε λεπτά, αποκοιμιέται στον κόσμο των παραμυθιών».
αρχιεπίσκοπος Κολωνίας Rainer Maria Woelki,διαβάζουμε ΕΔΩ
Αυτό που φαίνεται να υπάρχει είναι μια εξαιρετικά ανοιχτόχρωμη, παιδική ατμόσφαιρα συνθηκολόγησης. «Όποιος λέει ναι στα καμπαναριά πρέπει να λέει ναι και στους μιναρέδες», είπε ο καρδινάλιος Rainer Maria Woelki, αρχιεπίσκοπος της Κολωνίας. Φαίνεται ότι οι γερμανικές εκκλησίες αυτοκτονούν. Η αρχιεπισκοπή της Κολωνίας —η μεγαλύτερη στη Γερμανία και μία από τις πλουσιότερες στον κόσμο— σχεδιάζει να μειώσει τις ενορίες της από 500 σε 50 έως το 2030. 

Στην Κολωνία, ο Ερντογάν ήρθε για να εγκαινιάσει το μεγαλύτερο τέμενος, τον οποίο υποδέχθηκε η Γερμανίδα Καγκελάριος Άνγκελα Μέρκελ. κόρη ενός Πρώσου πάστορα. Αυτή η χειρονομία καλής θέλησης δεν εμπόδισε τον Τούρκο πρόεδρο, το 2020, να μετατρέψει τη μεγάλη βυζαντινή βασιλική της Αγίας Σοφίας σε τζαμί. Η καθολική εκκλησία του Αγίου Θεοδώρου στην Κολωνία μάλιστα συνέβαλε στον εξισλαμισμό της πόλης χρηματοδοτώντας το τζαμί, στο όνομα κάποιου φανταστικού διαθρησκευτικού διαλόγου.

Ήταν ένας Εβραίος συγγραφέας που γλίτωσε από το Ολοκαύτωμα, ο Ραλφ Τζορντάνο, ο οποίος επέκρινε την απόφαση της Κολωνίας, το «πολιτικό Ισλάμ» και τη «γιγαντομανία του μεγάλου τζαμιού», που από την άποψή του είναι «ένα είδος κήρυξης πολέμου». Σε ένα άρθρο για την FAZ, ο Giordano έγραψε:

«Θα συνεχίσω να κρατάω μια κριτική στάση εναντίον εκείνων των ιμάμηδων που χρησιμοποιούν τη φιλελεύθερη δομή και την ανοχή του συντάγματος για να επιβάλλουν ολοκληρωτικές απόψεις του κράτους και που υπονομεύουν τους κανόνες του κράτους δικαίου, χρησιμοποιώντας κατήχηση, αντιδυτική, για να διδάξουν το νόμο της Σαρία

»Θέλω να μπορώ να πω ότι δεν θέλω να βλέπω μπούρκες ή τσαντόρ στους δρόμους της Γερμανίας, και να ακούω τις εκκλήσεις των μουεζίνων από τους μιναρέδες. Επίσης, δεν θα προσαρμόσω το όραμά μου για την ελευθερία της έκφρασης σε έναν δαίμονα που το ερμηνεύει ως εξής: «Καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τη γνώμη του με τρόπο που δεν αντίκειται στο νόμο της Σαρία». Όχι και τρεις φορές όχι!».

Μόλις σπάσει ένα φράγμα, υπάρχει μόνο ένας διαγωνισμός για να δούμε ποιος υποχωρεί πιο γρήγορα. Ακόμη και ο επικεφαλής της Γερμανικής Καγκελαρίας που προφανώς θα ήθελε να γίνει αρχηγός του κόμματος CDU της Άνγκελα Μέρκελ, Χέλγκε Μπράουν, τάχθηκε υπέρ του να επιτρέπεται στα τζαμιά να μεταδίδουν το κάλεσμα για προσευχή. 

Στο Άαχεν, την πόλη του αυτοκράτορα Καρλομάγνου και του υπέροχου καθεδρικού ναού του, και τα περίχωρά του, η κλήση του μουεζίνη δεν είναι μόνο στο σπίτι. Η πόλη αλλάζει επίσης τα ονόματα των πλατειών της για να κάνει χώρο για το Ισλάμ. "Moscheeplatz" ("Πλατεία Τζαμί") είναι το νέο όνομα μιας δημόσιας πλατείας στο Άαχεν. Την αλλαγή προφανώς επιθυμούσε ο δήμαρχος Marcel Philipp, σε συμφωνία με την τουρκική DITIB: «Είμαι πολύ χαρούμενος ως δήμαρχος που έχω μια πλατεία Τζαμί», είπε ο δήμαρχος.

Στις 11 Νοεμβρίου, ο μουεζίνης έφτασε στο Raunheim, μια πόλη στα περίχωρα της Φρανκφούρτης, η πρώτη στην Έσση που επέτρεψε επίσημα την προσευχή από τα μεγάφωνα κάθε Παρασκευή και, κατά τη διάρκεια του Ραμαζανιού, κάθε μέρα πριν από την προσευχή του ηλιοβασιλέματος.

«Η αρχή της ισότητας ισχύει επίσης για τη θρησκεία σε μια δημοκρατική κοινωνία», εξήγησε ο δήμαρχος Thomas Jühe. Στη συνέχεια, υπάρχει το ζήτημα των δημογραφικών στοιχείων: το 70% του πληθυσμού του Raunheim είναι μετανάστες. «Εδώ έχουμε περισσότερους μουσουλμάνους παρά χριστιανούς», είπε ο Jühe.

Παρόλα αυτά, λένε ότι η «Μεγάλη Αντικατάσταση» και ο εξισλαμισμός της Ευρώπης είναι απλώς θεωρίες συνωμοσίας. Έχουμε καταλάβει πραγματικά πώς θα είναι η Ευρώπη του αύριο;

Σε μια συνέντευξη στο Boulevard Voltaire, ο Thilo Sarrazin, ο πρώην επικεφαλής της κεντρικής τράπεζας της Γερμανίας και συγγραφέας δύο μπεστ σέλερ για την πολυπολιτισμικότητα και το Ισλάμ που τάραξαν τη συζήτηση στη Γερμανία, λέει ότι η απόφαση της Κολωνίας είναι απόλυτα σύμφωνη με το δημογραφικό μέλλον της Γερμανίας:

«Ο γερμανικός πληθυσμός, αν συνεχιστεί η τάση, θα εξαφανιστεί τα επόμενα 100 χρόνια. Στο τελευταίο κεφάλαιο του «Η Γερμανία εξαφανίζεται», σκιαγράφησα την κατεύθυνση που θα πάρει η κατάσταση τα επόμενα χρόνια… Η απόφαση στην Κολωνία δεν με εκπλήσσει καθόλου. Αντιστοιχεί στην εικόνα μου για το πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα σε αυτόν τον τομέα. Στη Γαλλία, διαπιστώνω ότι ο Michel Houellebecq στέλνει το ίδιο μήνυμα στο βιβλίο του Soumission».

Ακόμη και οι δύο μεγάλες γερμανικές εφημερίδες του κατεστημένου επέκριναν την αυξανόμενη τάση.

Η Frankfurter Allgemeine Zeitung τάχθηκε κατά της απόφασης της Κολωνίας να εγκρίνει την προσευχή του μουεζίνη από 50 τζαμιά της πόλης. Η Ronya Othmann έγραψε:

«Σε αντίθεση με το αντάν, το ισλαμικό κάλεσμα για προσευχή, το χτύπημα των καμπάνων είναι μόνο ένας ήχος, όχι ένα μήνυμα. Η «ανοχή» είναι μια λέξη όπως η «διαφορετικότητα» και ο «σεβασμός», μια παλιά τσίχλα που μασιέται μέχρι να μην έχει πια γεύση. Εάν ο Ερντογάν έχει στρώσει με τζαμιά σε χωριά των Αλεβιτών και των Γιαζίντι και τα έχει κάνει να έχουν απήχηση στην ισλαμική πίστη πέντε φορές την ημέρα, είναι μια πράξη ισλαμιστικής υποταγής και δεν πρέπει να το επιτρέψουμε [στην] Κολωνία
».

Η Süddeutsche Zeitung στο Μόναχο ήταν επίσης σκληρή:

«Το κάλεσμα για προσευχή δεν είναι καινούργιο στη Γερμανία. Παίζεται σε δεκάδες πόλεις εδώ και καιρό. Η χριστιανική Δύση, αν υπάρχει ακόμα, δεν θα πέσει λοιπόν αμέσως. Αλλά ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν ανέφερε κάποτε ένα ποίημα: «Οι μιναρέδες είναι ξιφολόγχες, οι τρούλοι είναι κράνη, ... οι πιστοί είναι στρατιώτες». Ένα πράγμα είναι αναμφισβήτητο: ο ισλαμισμός βρίσκεται σε άνοδο εδώ και δεκαετίες. Η άνοδος στην εξουσία των Ταλιμπάν στο Αφγανιστάν χαιρετίζεται από τους ισλαμιστές ως ένας θρίαμβος ευλογημένος με τη δύναμη της πίστης. Στη συνέχεια η μετατροπή της Αγίας Σοφίας σε τζαμί…. Αυτό μπορεί να έχει ελάχιστη σχέση με τις ιδέες και τη σκέψη των περισσότερων μουσουλμάνων στη Γερμανία. Αλλά για έναν ισλαμιστή, το αντάν είναι η καθημερινή επιβεβαίωση της πολιτικής εντολής».

Τώρα έχουμε δυνατή μουσική που αντηχεί από μια σκηνή πάνω από την πλατεία Willy-Brandt-Platz της Λειψίας, τεράστια πράσινα πανό με αραβικά γράμματα και νεαρούς ανθρώπους που μοιράζουν φυλλάδια στους περαστικούς. Η Bild μας λέει ότι τα γενέθλια του Μωάμεθ γιορτάζονται σε μια μεγάλη γερμανική πόλη. Εάν η Γαλλία είναι η χώρα της ισλαμικής επιθετικότητας, η Γερμανία είναι η χώρα της παράδοσης. 

Μόνον ἡ Ἀνατολική Εὐρὠπη ἀντιστέκεται ...

Το Ερευνητικό Κέντρο Pew εκτιμά ότι μέχρι το 2050, ο μουσουλμανικός πληθυσμός της Γερμανίας θα είναι 17,5 εκατομμύρια ή το 20% του πληθυσμού. Σήμερα είναι μόνο 8%. Θα μετονομαστεί η «πόλη των Τριών Μάγων» σε «πόλη των Μουεζίνιδων»;

«Ετοιμαστείτε για τον καθημερινό μουεζίνη…» προειδοποίησε ο Henryk Broder στην Die Welt. «Είναι ήδη μια πραγματικότητα στη Στοκχόλμη, το Λονδίνο, τις Βρυξέλλες, το Άμστερνταμ…».

Ο Giulio Meotti, Cultural Editor του Il Foglio, είναι Ιταλός δημοσιογράφος και συγγραφέας.

Ἀπό : helleniscope.com

sxolianews

 

πηγή:  http://aktines.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιό σας