Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2014

Άγιος Πορφύριος: Αληθινή πίστη είναι μόνο η Ορθόδοξη. Δεν υπάρχουν νέες αλήθειες



        Ο π. Πορφύριος δεν δεχόταν την θεωρία ότι όλες οι θρησκείες είναι απλώς διαφορετικά «μονοπάτια» (σύμφωνα με την νεοεποχήτικη ορολογία), που πάνε στον ίδιο Θεό. «…Εμείς εδώ οι Έλληνες», έλεγε, «έχομε μία θρησκεία, είμαστε χριστιανοί… Όμως… Και από μας τους Έλληνες, τους ορθοδόξους χριστιανούς γίνανε και άθεοι… Μόνο η θρησκεία του Χριστού ενώνει και όλοι πρέπει να προσευχόμαστε να έρθουνε σ’ αυτή τη θρησκεία και έτσι θα γίνει η ένωσις. Όχι με το να πιστέψεις ότι όλοι είμαστε το ίδιο… όλες οι θρησκείες είναι το ίδιο. Δεν είναι το ίδιο… Η αγάπη η αληθινή είναι η αγάπη του Χριστού».
Που είναι άραγε όλοι αυτοί οι ινστρούχτορες της Νέας Εποχής, που διατείνονται ότι όλοι πιστεύουμε στον ίδιο Θεό;

Σύμφωνα με το Γέροντα, αληθινή θρησκεία είναι μόνο η Ορθόδοξη Χριστιανική Πίστη. Και το πνεύμα, αυτό το ορθόδοξο, είναι το αληθές. Τα άλλα πνεύματα είναι πνεύματα πλάνης και οι διδασκαλίες τους είναι μπερδεμένες, γιατί δε γνωρίζουν το μεγαλείο του Τριαδικού Θεού και τον προορισμό μας, την ομοίωση με Αυτόν.
Ο Γέροντας δε δέχεται τις άλλες θρησκείες ως αληθινές. Έλεγε πάλι με απλότητα: «Παίρνουν τηλέφωνο… απ’ όλο τον κόσμο, και ν’ ακουστεί ότι είμαι κι εγώ, έχω ελεύθερο πνεύμα και παραδέχομαι όλες τις θρησκείες; Όχι δεν παραδέχομαι! Όποιος και να μου πει. Και ένας άγγελος να’ ρθει να μου πει…- όχι θα του πω, λες ψέμματα, δεν είσαι πνεύμα αγαθόν, είσαι πονηρόν πνεύμα και λέγεις αυτά. Έτσι θα του πως εγώ του αγγέλου. Δεν θα τον πιστέψω. Λάβετε τα μέτρα σας».
Η αλήθεια μας έχει αποκαλυφθεί. Δεν υπάρχουν νέες αλήθειες. «Δεν μπορεί ο καθένας να λέγει» τόνιζε ο π. Πορφύριος «Είμαι απεσταλμένος του Θεού κι εγώ φέρνω μια νέα αλήθεια, που ταιριάζει σήμερα στον κόσμο. Οι αλήθειες του Θεού όπως τις έχει πει από την αρχή αυτές είναι, δεν υπάρχουν άλλες αλήθειες… νέες επειδή ο κόσμος προόδεψε και η επιστήμη και οι άνθρωποι πήγανε στα άστρα… Αν πάει κανείς στα άστρα και πει, και κει πάνω υπάρχουνε άνθρωποι, και τους δούμε, δε θα χαλάσει εμένα η σκέψη μου… θα πως, και κει πάνω είναι ο Χριστός, και κει είναι ο Θεός, έχει πάει και εκεί.»

Πηγή: «Η θεραπεία της ψυχής κατά τον Γέροντα Πορφύριο» (δείτε το εδώ), Ιερομ. Σάββα Αγιορείτου, εκδ. Ιερού Κελλίου «Εισόδια της Θεοτόκου» Κερασιά- Άγιον Όρος 2010
http://www.hristospanagia.gr/?p=7561

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιό σας