Παρασκευή 26 Ιουλίου 2024

Οι οπαδοί της "αρπαγής της Εκκλησίας" θα προσκυνήσουν τον Αντίχριστο;

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Χ. ΝΑΥΠΛΙΩΤΗΣ

 

Το δόγμα τους περί της λεγομένης «αρπαγής» της Εκκλησίας, μας προϊδεάζει γι’ αυτήν την πορεία των προτεσταντών και ψευτοχαρισματικών.

 

   Σύμφωνα με την πλανεμένη διδασκαλία τους ο Κύριος θα «αρπάξει» την Εκκλησία Του

λίγο πριν την Μεγάλη Θλίψη ώστε να προστατέψει τα παιδιά Του από την επταετία του αντιχρίστου. Ακολούθως θα παραμείνουν 7 χρόνια στην …γυάλα αποστείρωσης και θα επιστρέψουν ώστε να συμβασιλέψουν με τον Χριστό για 1000 χρόνια. Σημειώνουμε ότι η δοξασία περί χιλιετίας είναι άλλη μια πλάνη τους.

Το εδάφιο που στηρίζουν την πλάνη: (Α’ Θεσσ δ’17) ἔπειτα ἡμεῖς οἱ ζῶντες οἱ περιλειπόμενοι ἅμα σὺν αὐτοῖς ἁρπαγησόμεθα ἐν νεφέλαις εἰς ἀπάντησιν τοῦ κυρίου εἰς ἀέρα· καὶ οὕτως πάντοτε σὺν κυρίῳ ἐσόμεθα. Οι Πεντηκοστιανοί όταν διαβάζουν την φράση, και έτσι πάντα θα είμαστε μαζί με τον Κύριο, νιώθουν… αμηχανία! Ακούστε πως θα το ήθελαν το χωρίο, θα αρπαχθούμε με νεφέλες σε συνάντηση του Κυρίου στον αέρα, και έτσι, 7 έτη θα είμαστε μαζί με τον Κύριο. Αλλά ο απόστολος δεν λέει 7 έτη, αλλά πάντοτε, ο λόγος του συμφωνεί με την δική μας άποψη.

Και ενώ το εδάφιο ομιλεί περί της Β’ Παρουσίας του Κυρίου και το τέλος της ιστορίας, αυτοί το ερμηνεύουν ως αρπαγή πριν τον ερχομό του Αντιχρίστου. Άς δούμε όμως και πως το ερμηνεύει ο Ιερός Χρυσόστομος που επικαλούνται τελευταία πολλοί πεντηκοστιανοί.

Από την 76η ομιλία του στο κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο, παρουσιάζουμε όλη την περικοπή:
Και τι δήποτε διαγγέλων αυτούς καλεί η ούτος φανερός έρχεται; Τιμών αυτούς και ταύτη ο δε Παύλος ότι αραπαγήσονται εν νεφέλες˙ είπε δε και τούτο ότε περί αναστάσεως διελέγετο. Αυτός γαρ φυσίν ο Κύριος καταβήσεται απ’ ουρανού εν κελεύσματι εν φωνή Αρχαγγέλου, ώστε αναστάντας μεν συλλέξουσιν Άγγελοι, συλλεγέντας δε αρπάζουσιν εν νεφέλαι.

Μεταφράζουμε: Και γιατί ο Κύριος λοιπόν καλεί με αγγέλους τους εκλεκτούς αφού έρχεται τόσο φανερά; Αυτό το κάνει για να τους τιμήσει, αλλά ο Παύλος γράφει ότι θα αρπαγούν με νεφέλες, αυτό το είπε όταν ομιλούσε για την ανάσταση των νεκρών, λέγει δε ότι ο ίδιος ο Κύριος θα κατεβεί από τον ουρανό με πρόσταγμα με φωνή Αρχαγγέλου, ώστε λοιπόν αφού αναστηθούν οι εκλεκτοί θα τους συγκεντρώσουν οι άγγελοι και αφού συγκεντρωθούν θα τους αρπάξουν οι νεφέλες. 

Και στην ΟΜΙΛΙΑ Η’ (Α’ Θεσ. 4,14·18) ερμηνεύει: «Και οι νεκροί», λέγει, «που πέθαναν με την πίστι στον Χριστό θα αναστηθούν  πρώτα. Έπειτα εμείς οι ζωντανοί οι οποίοι θα απομένωμε  συγχρόνως και μαζί με αυτούς θα αρπαχθούμε με σύννεφα να συναντήσωμε τον Κύριο στον αέρα και έτσι πάντοτε θα είμασθε μαζί με τον Κύριο. Παρηγορείτε λοιπόν ο ένας τον άλλο με τα λόγια αυτά».

Αφού πρόκειται να κατεβή, για ποιο λόγο θα αρπαχθούμε; Για να μας τιμήση. Γιατί και ο βασιλεύς όταν εισέρχεται σε πόλι, οι εκτιμώμενοι από αυτόν εξέρχονται προς συνάντησί του, οι κατάδικοι όμως περιμένουν μέσα στην πόλι τον κριτή· και όταν πατέρας φιλόστοργος έλθη, τα μεν παιδιά του και οι άξιοι δούλοι μεταφέ­ρονται έξω επάνω σε όχημα για να τον ιδούν και να τον ασπασθούν, όσοι όμως υπηρέτες είναι δυσαρεστημένοι μένουν μέσα στο σπίτι. Φερόμασθε επάνω στο όχημα του Πατέρα μας, γιατί και αυτός με σύννεφα συνάντησε αυτόν και με σύννεφα θα αρπαχθούμε εμείς.

Βλέπεις πόση είναι η τιμή; και συναντούμε αυτόν όταν κατεβαίνη και το πιο μακάριο από όλα, έτσι θα είμασθε μαζί με αυτόν. «Ποιος θα διηγηθή τα κραταιά έργα του Κυρίου, ή θα κάμη γνωστές όλες τις αινέσεις του;». Για πόσα αγαθά έκρινε άξιο το ανθρώπινο γένος; πρώτοι σηκώνονται οι πεθαμένοι και έτσι γίνεται μαζί η συνάντησις.

Γράφει ο μακαριστός π. Δανιήλ Γούβαλης:

Σύμφωνα με τον Ιερό Χρυσόστομο και όλους τους Ορθόδοξους ερμηνευτές αυτά που αναφέρονται στο κατά Ματθαίον Ευαγγέλιον κδ’30-31, 40-41, και εκείνα που έχουν γραφτεί την Α’ Θεσσ. επιστολή δ’16-18αφορούν την ημέρα της Β’ Παρουσίας που είναι και η ημέρα της αναστάσεως όλων των νεκρών και ημέρα της παγκοσμίου κρίσεως.  Οι Ορθόδοξοι δεν διασπούν αυτά τα γεγονότα, δεν τα τοποθετούν σε διαφορετικούς χρόνους, δεν δέχονται ότι έρχεται μια φορά ο Κύριος και αρπάζει μερικούς και τους ανεβάζει στον ουρανό και ότι μετά από 7 χρόνια κατεβαίνει και στήνει θρόνο στα Ιεροσόλυμα για 1000 χρόνια, και κατόπιν ανεβαίνει στον ουρανό, και πάλι κατεβαίνει για να κάνει γενική κρίσι. Αυτά είναι παραμύθια των Πεντηκοστιανών και των άλλων αιρετικών. 

Ο απ. Πέτρος τι είπε στους Ισραηλίτες που είχαν συγκεντρωθεί στην στοά του Σολομώντος στο Ιουδαϊκό ναό μετά το θαύμα της θεραπείας του χωλού; Είπε κάτι που δεν συμφωνεί καθόλου με το εσχατολογικό διάγραμμα των Πεντηκοστιανών: είπε ότι ο Ιησούς Χριστός αναστήθηκε και αναλήφθηκε στον ουρανό και ο ουρανός θα τον κρατεί κοντά του μέχρι που να εκπληρωθούν όλα όσα προφητεύθηκαν ανά τους αιώνες από τους Αγίους Προφήτες. Πραξ γ’21 . Αυτός, ο Χριστός, είναι καθορισμένο να μείνει στον ουρανό ώσπου να πραγματοποιηθούν όλα όσα είπε ο Θεός με το στόμα όλων των Αγίων Προφητών του από πολύ παλαιά. 

Μόλις εκπληρωθεί και η τελευταία προφητεία τότε θα κατεβεί ο Χριστός, μια φορά θα κατεβεί, και με τη φωνή του και την Θεϊκή σάλπιγγα, θα αναστήσει τους νεκρούς. Με τους αγγέλους του θα συγκεντρώσει του δίκαιους και με τις θεϊκές νεφέλες θα τους βλέπει να αρπάζονται και να τον προϋπαντούν στον αέρα και να ενώνονται αιωνίως με την δόξα Του σαν σε αιώνιο πνευματικό γάμο.

Ας μην μας παραπλανούν λοιπόν οι Πεντηκοστιανοί με τις μυθώδεις διδασκαλίες τους για ανεβοκατεβάσματα του Χριστού, για πολλές αναστάσεις και πολλές κρίσεις, και ας μην ξεχνούμε το χωρίο Πράξεις γ’21 ὃν δεῖ οὐρανὸν μὲν δέξασθαι ἄχρι χρόνων ἀποκαταστάσεως πάντων ὧν ἐλάλησεν ὁ θεὸς διὰ στόματος πάντων, ἁγίων αὐτοῦ προφητῶν ἀπ’ αἰῶνος, που τόσο μισούν οι αιρετικοί που λέει ότι μια φορά θα κατεβεί ο Χριστός. 

Και τώρα τίθεται το εξής ερώτημα. Όταν έρθει ο αντίχριστος και η αναμενόμενη από αυτούς αρπαγή δεν έχει συμβεί, πόσοι από αυτούς θα τον υπακούσουν; Πόσοι πεντηκοστιανοί και λοιποί οπαδοί της «αρπαγής» δεν θα παγιδευτούν από τον αντίχριστο; Πόσοι θα τον εκθειάζουν; Πόσοι θα τον προσκυνήσουν;

Ο Κύριος να τους ελεήσει και φωτίσει ώστε να αρνηθούν την πλάνη που τους οδηγεί στον όλεθρο της απώλειας.

 

 Βασική πηγή η ομιλία του μακαριστού π.Δανιήλ Γούβαλη την οποία μπορείτε να διαβάσετε στη σελίδα μας.

 

πηγή:  entaksis.gr

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιό σας