Τετάρτη, 4 Δεκεμβρίου 2019

Ἡ σήψη στὶς δυτικὲς «ἐκκλησίες» ἐξαπλώνεται… Ἡ «ἐκκλησία» τῆς Σουηδίας ἀνακάλυψε ὁμόφυλα ζευγάρια στὸν Παράδεισο!

Μία «ἐκκλησία» στὴ Σουηδία παρουσίασε τὸ πρῶτο εἰκαστικὸ ἔργο γιὰ τέμπλο ἱεροῦ, ποὺ παρουσιάζει ὁμόφυλα ζευγάρια στὸν Παράδεισο! Ὁ πίνακας μὲ τίτλο Paradise ἀπεικονίζει ζευγάρια τοῦ ἴδιου φύλου νὰ φοροῦν φύλλα συκῆς, ἐνῶ ἀπολαμβάνουν τὸν Κῆπο τῆς Ἐδέμ. Ἡ ζωγράφος Ἐλίζαμπεθ Ὄλσον Γουάλιν ποὺ τὸν δημιούργησε, εἶναι καὶ ἡ ἴδια ἀνοιχτὰ ὁμοφυλόφιλη καὶ οἱ ὑπεύθυνοί της «ἐκκλησίας» τοῦ Ἁγίου Παύλου ὑποδέχτηκαν τὸ ἔργο μὲ ἐνθουσιασμό. Ὁ πίνακας εἶναι ἐμπνευσμένος ἀπὸ τὸν ἀναγεννησιακὸ καλλιτέχνη Λούκας Κράναχ τὸν Πρεσβύτερο.
Ἡ «ἐκκλησία» ἀποκάλυψε χθὲς τὸ ἔργο, μὲ στόχο νὰ τὴν ὁρατότητα τῆς ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας στὴν ἐκκλησία. Στὴν ἐπίσημη ἀνακοίνωση, οἱ ὑπεύθυνοί του ναοῦ ὑπογραμμίζουν: «Μὲ μεγάλη ὑπερηφάνεια καὶ χαρὰ παραλάβαμε τὸν «Παράδεισο» στὴν ἐκκλησία τοῦ Ἁγίου Παύλου. Χρειαζόμαστε εἰκόνες ποὺ νὰ ἀνοίγουν τὸν δρόμο γιὰ τὴν συμπερίληψη ὅλων καὶ τὴν ἀναγνώριση μέσα στὴν ἐκκλησία». «Εἴμαστε εὐγνώμονες γιὰ τὸ ταλέντο τῆς Ἐλίζαμπεθ, ποὺ μᾶς δίνει τὴν δύναμη νὰ δημιουργήσουμε μία ἀξιόπιστη ἐκκλησία, ποὺ.... νὰ δείχνει ὅτι ὅλοι ἔχουμε θέση στὸν Παράδεισο, ἀνεξάρτητα ἀπὸ τὸ ποιὸν ἀγαπᾶμε ἢ πῶς αὐτοπροσδιοριζόμαστε».
Μία ἀπὸ τὶς ἱέρειες τοῦ ναοῦ, ἡ Χελένα Μιρστένερ ἔγραψε στὸ Twitter: «Τὴν Κυριακὴ γράφτηκε ἱστορία. Τὸ μοναδικὸ ΛΟΑΤΚΙ τέμπλο τῆς Σουηδίας δόθηκε στὴν ἐκκλησία τοῦ Ἁγίου Παύλου στὸ Μάλμο (...) Εἴμαστε τόσο χαρούμενοι καὶ ὑπερήφανοι». Ἡ «Ἐκκλησία» τῆς Σουηδίας εἶναι ἀπὸ τὶς πλέον «προοδευτικές» του κόσμου, καὶ ἤδη ἀπὸ τὸ 2009 ἐπιτρέπει τοὺς γάμους ὁμοφυλοφίλων
Μετὰ τὴν διάδοση τῆς εἴδησης ὁρισμένοι ἔσπευσαν νὰ καταδικάσουν τὴν κίνηση χαρακτηρίζοντας τὸ ἔργο «βλάσφημο», ἀλλὰ οἱ ὑπεύθυνοί της ἐκκλησίας εἶναι ἀμετακίνητοι καὶ δηλώνουν ἐνθουσιασμένοι ἀπὸ τὴ μοναδικὴ καὶ θαρραλέα προσθήκη στὸν ναό τους.
Ἡ Ὄλσον Γουάλιν, ζωγράφος καὶ φωτογράφος, εἶναι γνωστὴ γιὰ τὸ πρωτοποριακό της ἔργο. Τὸ 2012 εἶχε δημιουργήσει μία φωτογραφικὴ παραλλαγὴ τοῦ Μυστικοῦ Δείπνου τοῦ Λεονάρντο ντᾶ Βίντσι, στὴν ὁποία παρουσίαζε τὸν Ἰησοῦ ὡς τράνς. Ὅταν τὸ ἔργο ἐκτέθηκε στὴν Σερβία, τὸ φρουροῦσαν 24 ὧρες τὸ 24ωρο γιὰ νὰ μὴν βανδαλιστεῖ.
lifo
 
πηγή:  orthodoxia-ellhnismos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιό σας