Αναγνώρισε η Ιεραρχία της Εκκλησίας
της Ελλάδος την ψευδο-εκκλησία της Ουκρανίας! Τι κρίμα. Η Ιεραρχία προτίμησε
την εύνοια του Πατριάρχου και Αρχιεπισκόπου, αντί της εύνοιας του Χριστού.
Προτίμησε τα συγχαρητήρια τηλεγραφήματα του Αμερικανού Πάϊατ και του πάπα, από
τα συγχαρητήρια του Αρχηγού της Εκκλησίας μας, Ιησού Χριστού.
Το 1997 ο
Πατριάρχης Βαρθολομαίος ανεγνώρισε τον αναθεματισμόν και την επαναγωγήν του
ψευδο-Κιέβου Φιλαρέτου στην τάξη των λαϊκών, από τον Μακαριστό Πατριάρχη
Ρωσσίας Αλέξιο. Σήμερα, χωρίς ίχνος εκκλησιαστικής συνειδήσεως, αποκατέστησε
και έδωσε αυτοκεφαλία στους καθηρημένους και αμετανοήτους, αυτούς που είναι
ακόμη στην τάξη των λαϊκών, αφού μόνο το Πατριαρχείο Μόσχας μπορεί να τους
λύσει τον αναθεματισμόν. Ο δε Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, με την ίδια περίπου
συνταγή που χρησιμοποιήθηκε για την προδοσία της Μακεδονίας μας στις Πρέσπες,
την ίδια χρησιμοποίησε και για την προδοσία της Κανονικής Εκκλησίας της
Ουκρανίας του Μητροπολίτου Ονουφρίου. Μερικοί είπαν, πως είναι πιο βδελικτή η
προδοσία των Ιεραρχών της Εκκλησίας της Ελλάδος, από την προδοσία των πολιτικών
στις Πρέσπες. Συνεπώς, δεν έχουν άδικο που πολλοί αγανακτισμένοι πιστοί, ονομάζουν τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο «ο Τσίπρας
της Εκκλησίας». Διότι, όπως δεν υπήρχε άλλος πολιτικός στην χώρα
μας, εκτός από τον Τσίπρα να προδώσει την Μακεδονία μας, κατά θλιβεράν αναλογίαν,
ούτε στην Εκκλησία μας υπήρχε κάποιος αντίστοιχος να πράξει προδοσία εκτός από
τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο. Και τώρα τί μέλλει γενέσθαι;
Αξιόλογοι
ερευνητές επί αυτών των θεμάτων, λένε πως η κατάπτυστη ένωση με τους παπικούς,
θα γίνει περίπου σαν την πρόσφατη αναγνώριση της ψευδο-εκκλησίας της Ουκρανίας.
Δηλαδή, πρώτα θα υποταχθεί ο Πατριάρχης με το Φανάρι στα πόδια του πάπα, ώστε
να τον αναγνωρίσει ως επίσκοπό του και μετά θα αρχίσει τις διαδικασίες αυτές
που είδαμε πρόσφατα, για την ψευδο-εκκλησία της Ουκρανίας. Φυσικά, το μόνο
σίγουρο που πρέπει να περιμένουμε πως θα προσθέσουν στις άνομες διαδικασίες,
είναι οι ενέργειες βίας. Να λοιπόν, πως ο Πατριάρχης μας μαζί με τους
επισκόπους του, εφήρμοσαν την «σοφή» τακτική των παπικών, «ο σκοπός αγιάζει τα
μέσα»! Σύμφωνα με αυτήν την «σοφή» τακτική, τα μέσα που χρησιμοποιούνται
αγιάζονται χάριν του ιερού σκοπού. Δηλαδή, αγιάζονται οι πράξεις που
παραβιάζουν τους Ιερούς Κανόνες, αγιάζονται και άλλες πολλές ανορθόδοξες
πράξεις, που θα χρησιμοποιήσουν χάριν του «σκοπού» τους.
Ἀρσένιος μοναχὸς
Σκήτη Κουτλουμουσίου
ἍγιονὌρος
πηγή: http://aktines.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε το σχόλιό σας