Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024

Ἀνθελληνικὸ παραλήρημα τῆς ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας στὸ Φεστιβὰλ Θεσσαλονίκης: «Καταστρέψτε τὴν Ἑλλάδα»! Αὐτοὺς θέλετε νὰ κάνετε «γονεῖς»;

 

«DESTROY GREECE» φώναξαν οἱ «queer» πρωταγωνιστές το ντοκιμαντὲρ «Ἀvant - Drag» - Κοιτίδα βλασφημίας τὸ Φεστιβὰλ Θεσσαλονίκης - Πὼς ἡ ἀμερικανοκίνητη ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα προωθεῖ τὴ παγκοσμιοποίηση καὶ τὸν σατανισμό! 
Γράφει ὁ Ἐλευθέριος Ἀνδρώνης 
Καιρὸς νὰ ἀρχίσει νὰ κατανοεῖ ὁ κόσμος καλύτερα, σὲ ποιές κοινότητες παρέδωσε ἡ κυβέρνηση Μητσοτάκη τὰ «κλειδιὰ» γιὰ νὰ μπουκάρουν στὸ ἄσυλο τῆς ἑλληνικῆς οἰκογένειας. Ὁ λόγος γιὰ τὴ στρατευμένη ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα. Μιὰ πολύχρωμη καὶ καλοπληρωμένη κουστωδία τῆς Νέας Τάξης Πραγμάτων, ποὺ ἀποτελεῖ τὴν ἰδεολογικὴ αἰχμὴ τῆς παγκοσμιοποίησης. 
Σὲ πρόσφατο ἄρθρο, ἀσχοληθήκαμε μὲ τὴν κατάπτυστη ἀφίσα τοῦ ντοκιμαντὲρ «Ἀδέσποτα Κορμιά», ποὺ φιλοξενήθηκε στὸ Φεστιβὰλ Ντοκιμαντὲρ Θεσσαλονίκης. Ἦταν ἐκεῖνο τὸ βλάσφημο ἔκτρωμα ποὺ παρουσίαζε μιὰ ἡμίγυμνη... ἔγκυο γυναῖκα πάνω στὸν σταυρό. 
Πολλοὶ ἔσπευσαν νὰ ὑπερασπιστοῦν τὴν ἀφίσα, λέγοντας ὅτι ἡ κακόγουστη ἀναπαράσταση ἦταν καθαρά... συμβολικοῦ/καλλιτεχνικοῦ χαρακτῆρα, καὶ ὅτι δὲν ὑπῆρχε καμία πρόθεση νὰ χλευάσει τὸν Χριστό. Ὅμως «ξέχασαν» νὰ δώσουν μιὰ πειστικὴ ἀπάντηση γιὰ τὴν ἐπιγραφὴ «ΙΝΒΙ» (Ἰησοῦς Ναζωραῖος Βασιλεὺς Ἰουδαίων), πάνω ἀπὸ τὸ κεφάλι τῆς σταυρωμένης γυναίκας. Οἱ δικαιολογίες τους εἶναι πιὸ κακοφτιαγμένες καὶ ἀπὸ τὶς ἀφίσες τους, καὶ ὁ κόσμος κατάλαβε πολὺ καλά τις χριστιανοφοβικές τους ἀναφορές. 

Ζοῦμε ὅμως σὲ μιὰ χώρα ποὺ ἡ πίστη εἶναι ὑπὸ διωγμὸ καὶ ἡ ἀνωμαλία γίνεται κρατικὸ δόγμα. Ἡ κυβέρνηση ὑπερασπίστηκε τὴν «ἐλευθερία τῆς τέχνης» σὲ σχετικὲς ἐρωτήσεις ποὺ ἔγιναν στὴ Βουλή, οἱ διοργανωτὲς τοῦ φεστιβὰλ κάλυψαν πλήρως τὴ ρατσιστικὴ ἀφίσα, καὶ δυνάμεις τῆς ἀστυνομίας ἐστάλησαν γιὰ νὰ καταπνίξουν τὶς πηγαῖες ἀντιδράσεις τοῦ εὐσεβοῦς κόσμου. Τὰ «Ἀδέσποτα Κορμιὰ» κρύφτηκαν πίσω ἀπὸ τὸν ἀδέσποτο ὁλοκληρωτισμὸ μιᾶς κυβέρνησης ποὺ ἐπιδοτεῖ τὴ βλασφημία καὶ νομοθετεῖ τὸ ἀφύσικο. 
Οἱ ΛΟΑΤΚΙ+ τὸ λένε ξεκάθαρα: «καταστρέψτε τὴν Ἑλλάδα»! 
Στὸ ἴδιο φεστιβὰλ ἐκμαυλισμοῦ τῆς κοινωνίας, αὐτὸ τῆς Θεσσαλονίκης, παρουσιάστηκε μὲ μεγαλοπρέπεια ἕνα ἄλλο βλάσφημο καὶ ἀνθελληνικὸ ντοκιμαντὲρ χείριστης αἰσθητικῆς: τὸ «Avant – Drag». Σὲ αὐτὸ τὸ εἰκαστικὸ σκουπιδοθέαμα, 10 παρενδυτικοὶ ἄντρες ποὺ αὐτοπροσδιορίζονται ὡς «performers», «ἀποδομοῦν τὸ φῦλο, τὸν ἐθνικισμό, τὸ ἀνήκειν, τὴν ταυτότητα, ἐνῷ ἀντιμετωπίζουν τὴν ἀστυνομικὴ βαρβαρότητα, τὴν τρανσφοβία καὶ τὸν ρατσισμὸ τῆς ἑλληνικῆς κοινωνίας», ὅπως ἀναφέρεται στὸ πρόγραμμα τοῦ Φεστιβάλ. 

Ὅπως καὶ στὰ «Ἀδέσποτα Κορμιά», ἔτσι καὶ ὁ δημιουργὸς τοῦ «Avant – Drag» ἀκολουθεῖ ὅλες τίς – ἀφόρητα προβλέψιμες – ἠλιθιότητες γιὰ νὰ προκαλέσει καὶ νὰ ὑπερκεράσει τὸ ἀδιέξοδο τῆς ἀταλαντοσύνης του. Ἕνας ἀπὸ τοὺς τραβεστὶ πιθηκίζει κάτι ποὺ παραπέμπει στὸν Χριστὸ καὶ φορὰ ἀκάνθινο στεφάνι. Ἄλλος παρενδυτικὸς μιμεῖται τὴν Παναγία. Ἄλλος ἔχει σταυρὸ στὸ μέτωπο καὶ φωτογραφίζεται σὲ στάση... προσευχῆς. Ἄλλος ντύνεται κλόουν «τσολιάς», μὲ ἀνάλογη στολή. Ἄλλος φέρει... στηθόδεσμο μὲ ἑλληνικὲς σημαῖες. Δὲν χρειάζεται νὰ προσθέσω ἄλλα. Καταλάβατε τὸ ἐπίπεδο. 

Αὐτοὶ ποὺ ὑποτίθεται ὅτι καταγγέλλουν «τὸν ρατσισμὸ τῆς ἑλληνικῆς κοινωνίας», ἐπιδεικνύουν ἕναν χυδαῖο κοινωνικὸ ρατσισμὸ κατὰ τῶν Ἑλλήνων χριστιανῶν, βλασφημῶντας κάθε ἱερὸ σύμβολό τους. Καὶ μεταχειρίζονται τὰ ἴδια μπαγιάτικα κλισέ, σὰν νὰ ξεπήδησαν ἀπὸ τὴ δεκαετία τοῦ ’80. 

Ὅλοι μαζὶ οἱ «performers» καὶ οἱ συντελεστὲς αὐτῆς τῆς ὀφθαλμοπάθειας ποὺ περνιέται γιὰ «ντοκιμαντέρ», παρουσιάστηκαν στὴν πρεμιέρα ποὺ φιλοξένησε «ὑπερήφανα» τὸ Φεστιβὰλ Θεσσαλονίκης πρὶν 10 μέρες. Ἐκεῖ οἱ παρενδυτικοὶ σταθήκαν δίπλα – δίπλα, καὶ μὲ ἕνα μήνυμα ἐξέφρασαν τὶς πραγματικὲς ἐπιδιώξεις τους, γιατί θέλει ὁ ἀνθέλληνας νὰ κρυφτεῖ καὶ ἡ χαρὰ δὲν τὸν ἀφήνει. Κρατῶντας ἕνα πλακάτ, ὕψωσαν τὶς λέξεις «DESTROY GREECE» (καταστρέψτε τὴν Ἑλλάδα). 

Οἱ ἄνθρωποι τὸ λένε καθαρὰ καὶ ξάστερα. Στόχος τους εἶναι νὰ ἰσοπεδώσουν ὁτιδήποτε θυμίζει Ἑλλάδα καὶ Ὀρθοδοξία. Τοὺς πολιτισμικοὺς ἐκπρόσωπους τῆς κατεδάφισης τῆς Ἑλλάδας, φιλοξένησε ἡ Βουλὴ στὰ πλαίσια τῆς συζήτησης γιὰ τὸ κατάπτυστο νομοσχέδιο τῆς «ἰσότητας στὸν γάμο». Ἡ κυβέρνηση λήστεψε τὴ μητρότητα καὶ τὴ πατρότητα ἀπὸ τὸ θησαυροφυλάκιο τῆς φύσης, καὶ τὴν παρέδωσε σὲ πολιτισμικοὺς τρομοκράτες καὶ φορεῖς ἀνωμαλίας. Tήν Ἑλλάδα τὴν μισοῦν, ἀλλὰ τὰ παιδιά της τὰ θέλουν. Τὴν ἑλληνικὴ οἰκογένεια τὴ μισοῦν, ἀλλὰ θέλουν νὰ δημιουργήσουν κακέκτυπό της. 

Ποιοί φιλοξενοῦν ρητορικὴ ἀνθελληνικοῦ μίσους στὸ Φεστιβὰλ Θεσσαλονίκης; 
Μὲ μιὰ ματιὰ στὸ ΔΣ τοῦ Φεστιβὰλ Θεσσαλονίκης, εὔκολα καταλαβαίνει κανεὶς γιατί φιλοξενοῦνται τέτοιες ρητορικὲς μίσους κατὰ τῶν Ἑλλήνων, μὲ τὴν κάλυψη τοῦ κράτους. Ἕνα ἀπὸ τὰ «ὑπερήφανα» μέλη τοῦ ΔΣ εἶναι ἡ – γνωστή μας – Θέμις Μπαζάκα ποὺ εἶχε ζητήσει νὰ καταργηθεῖ ἡ προσευχὴ καὶ τὰ θρησκευτικὰ ἀπὸ τὰ σχολεῖα, εἶχε καταγγείλει γιὰ «ρατσισμὸ» καὶ «θρησκοληψία» τοὺς χριστιανοὺς καὶ εἶχε ζητήσει νὰ ἐπιβάλλει τὸ κράτος τὴ «σεξουαλικὴ ἐκπαίδευση» στοὺς μαθητές, παρακάμπτοντας τοὺς γονεῖς. 
Καλλιτεχνικὸς Διευθυντὴς τοῦ Φεστιβὰλ Θεσσαλονίκης, εἶναι ὁ γνωστὸς κριτικὸς κινηματογράφου, Ὀρέστης Ἀνδρεαδάκης, ὁ ὁποῖος τὸ 2023 ἦταν συντονιστὴς στὴ συζήτηση ποὺ διοργάνωσε ἡ Mastercard στὰ πλαίσια τοῦ Φεστιβάλ, καὶ ἀφοροῦσε «τὸ μέλλον τῆς ἀναπαράστασης τῆς ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας στὸν ἑλληνικὸ κινηματογράφο καὶ τὴν τηλεόραση». 
Στὸ ΔΣ φιγουράρει καὶ ὁ Γενικὸς Διευθυντὴς τῆς ΕΡΤ3, Φίλιος Στάγκος, δίνοντας μᾶς μιὰ καλὴ ἰδέα γιατί ἡ – πάλαι ποτὲ ἀξιέπαινη ΕΡΤ3 – τὰ τελευταῖα χρόνια ἔχει ἀπομείνει ἕνα διεθνιστικὸ λείψανο τῆς παλιᾶς της αἴγλης. Ἐπιπλέον γίνεται ἀντιληπτὸ πῶς κινοῦνται παράλληλα οἱ ἐκστρατεῖες διαφθορᾶς τῆς ἠθικῆς, σὲ κινηματογράφο καὶ τηλεόραση. 
Καταλαβαίνει κανεὶς ὅτι ὄχι μόνο «Avant – Drag» καὶ ἄλλες «ἀδέσποτες» ἀλητεῖες θὰ βλέπουμε ἀπὸ ἐδῶ καὶ πέρα στὸ Φεστιβὰλ Θεσσαλονίκης (καὶ ὄχι μόνο), ἀλλὰ αὐτὰ δὲν εἶναι τίποτα μπροστὰ στὰ εἰκαστικὰ ἐκτρώματα ποὺ ἔρχονται. 
LGBTQ – Ἀμερικανικὸς καπιταλισμός – Σατανισμός 
Ἔτσι ἔχουν τὰ πράγματα λοιπόν. Μιὰ ἀμερικανοκίνητη κουλτούρα ποὺ πρεσβεύει ἡ queer κοινότητα, ἔρχεται νὰ μᾶς κηρύξει ὅτι θέλει νὰ καταστρέψει τὴν Ἑλλάδα. Ἀκριβῶς διότι ἡ woke ἀτζέντα εἶναι «ἀτομικὴ βόμβα» πολιτισμικῆς καταστροφῆς. Στὰ ἐρείπια τῶν χωρῶν ποὺ ἀφήνει πίσω της, θὰ χτιστεῖ ἡ παγκοσμιοποιημένη δικτατορία. 
Ἡ Βαβυλῶνα τοῦ καπιταλισμοῦ, οἱ ΗΠΑ, δὲν μποροῦν νὰ κρύψουν πλέον ὅτι χρησιμοποιοῦν τὴ ΛΟΑΤΚΙ+ προπαγάνδα σὰν ὅπλο μαζικῆς ἐπιβολῆς σὲ ὅλους τοὺς λαούς. Καὶ ὅταν λέμε ὅπλο, τὸ ἐννοοῦμε καὶ κυριολεκτικά. Πέρα ἀπὸ τὰ κυβερνητικὰ προγράμματα τῶν ΗΠΑ ποὺ ἐπενδύουν δισεκατομμύρια στὴν παγκόσμια προώθηση τῆς Woke ἀτζέντας, ἔχουμε τοὺς κολοσσοὺς τῆς ἀμερικάνικης πολεμικῆς βιομηχανίας νὰ βάφουν τὰ ὅπλα ποὺ αἰματοκυλοὺν τὸν πλανήτη, στὰ χρώματα τῆς «ὑπερηφάνειας». Μεταφορικὰ μιλῶντας. 
Ὅλες οἱ μεγάλες βιομηχανίες ὁπλικῶν συστημάτων τῶν ΗΠΑ, δίνουν προτεραιότητα σὲ ἐργασιακὰ προγράμματα καὶ δράσεις «συμπερίληψης», καὶ μάλιστα συμμετέχουν καὶ σὲ «Pride» παρελάσεις. Κολοσσοὶ ὅπως ἡ Lockheed Martin, ἡ Raytheon Technologies (RTX πλέον), ἡ Boeing καὶ ἡ General Dynamics ἔχουν ἐντάξει στὸ marketing τους τὴ «ΛΟΑΤΚΙ+ ἰσότητα», ὅσο γεμίζουν τὸν πλανήτη μὲ ἀνισότητα, πολέμους καὶ δυστυχία. 
Καὶ ὅσον ἀφορᾶ τὸ μῖσος ποὺ ἐπιδεικνύουν οἱ ὀργανωμένες κοινότητες ΛΟΑΤΚΙ+ πρὸς τὸν χριστιανισμό, παρουσιάζει καὶ αὐτὸ κάποιες πολὺ ἐνδιαφέρουσες ἀπολήξεις. Μεγάλη ἀπήχηση στὰ LGBTQ+ ἄτομα, ἔχουν καὶ οἱ δύο μεγάλες σατανιστικὲς «ἐκκλησίες» ποὺ ἱδρύθηκαν στὴν Ἀμερικὴ καὶ ἀναγνωρίζονται ἐπίσημα ἀπὸ τὸ ἀμερικανικὸ κράτος: Ἡ «Church of Satan» καὶ τὸ «Satanic Temple», κάνουν κυριολεκτικὰ θραύση στὴν LGBTQ+ κοινότητα. Οἱ λόγοι εἶναι προφανεῖς. Ὁ Σατανᾶς ὡς σύμβολο (ποὺ μάλιστα παρουσιάζεται καὶ ὡς ἑρμαφρόδιτος) πρεσβεύει ὅλες τὶς ἐπαναστάσεις τοῦ ἀνθρώπου ἐναντίον τῶν Θεϊκῶν καὶ τῶν φυσικῶν νόμων. Ἀκόμα καὶ ἡ ψυχωτικὴ ἐπίκληση τῶν ΛΟΑΤΚΙ+ στὴν «ἀγάπη» ποὺ τὴν χρησιμοποιοῦν ὡς πρόσχημα γιὰ ὅλες τὶς ἀκολασίες, εἶναι πνευματικὴ παρακαταθήκη τοῦ «Νόμου τοῦ Θελήματος» ποὺ ἐπινόησε ὁ Ἐωσφοριστὴς Ἄλιστερ Κρόουλι, δηλαδὴ τὸ «Love is the Law, love under will» (Ἡ ἀγάπη εἶναι ὁ μόνος νόμος, ἡ ἀγάπη νὰ ὑποτάσσεται στὸ θέλημα). 

Σὲ μιὰ συνέντευξη ποὺ εἶχε παραχωρήσει στὸ Vice ὁ Ash Blackwood, ἱδρυτὴς ἑνὸς παραρτήματος τοῦ «Satanic Temple» στὴ Νέα Ὑόρκη, ἐξήγησε στὴν ἐφημερίδα ὅτι σὲ ἀντίθεση μὲ πολλὲς ὀργανωμένες θρησκεῖες, ὁ σατανισμὸς ἔχει καλλιεργήσει μιὰ «ἐνθουσιώδη ἀτμόσφαιρα ἀποδοχῆς γιὰ τὰ LGBTQ ἄτομα». Σὲ τέτοιο σημεῖο ποὺ τὸ κίνημα τοῦ σατανισμοῦ ἔχει γίνει «κόμβος» γιὰ τὴν πολύχρωμη κοινότητα, καὶ μάλιστα οἱ σατανιστὲς ἐκπροσωποῦνται καὶ ἐπίσημα σὲ «Pride» παρελάσεις, ἀνεμίζοντας περήφανα σημαῖες τοῦ Ἑωσφόρου μὲ φόντο τὸ οὐράνιο τόξο. 

Ὁ ἱδρυτὴς τοῦ Satanic Temple, Lucien Greaves, εἶχε ἐκτιμήσει ὅτι δὲν θὰ ἐκπλαγεῖ ἂν περισσότερο ἀπὸ τὸ ἥμισυ τῶν πιστῶν τῆς «ἐκκλησίας» ἀποτελεῖται ἀπὸ LGBTQ+ ἄτομα. Σύμφωνα μὲ τὸν Greaves, ὁ «Σατανικὸς Ναὸς» συμμετέχει σὲ παρελάσεις ὑπερηφάνειας σὲ ὅλη τὴ χώρα καὶ εἶναι ὁρκισμένος νὰ προστατεύει καὶ νὰ ἀγωνίζεται γιὰ τὴν ὁμοφυλοφιλικὴ κοινότητα καὶ τὰ δικαιώματά της. 

Νὰ λοιπὸν πῶς μπορεῖ νὰ συμπληρωθεῖ τὸ πὰζλ τῆς ἀνθελληνικῆς καὶ ἀντιχριστιανικῆς δράσης τῶν ΛΟΑΤΚΙ+ ὀργανώσεων, ποὺ ἔχουν διεισδύσει σήμερα στὴν ἑλληνικὴ Βουλή, στὰ σχολεῖα, στοὺς πολιτιστικοὺς φορεῖς, στὸ πνεῦμα τῶν νόμων, στὴ δημόσια διοίκηση. Ὁ καθένας μπορεῖ νὰ κάνει τοὺς συνειρμούς του καὶ νὰ κατανοήσει τί ὄλεθρος ἔχει εἰσχωρήσει στὰ ἐνδότερα τοῦ ἑλληνικοῦ κράτους... 
 
πηγή:  orthodoxia-ellhnismos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιό σας