Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2023

Έκλεισα ραντεβού για έκτρωση στις 28 εβδομάδες...

Secular ProLife

28η εβδομάδα εγκυμοσύνης 

7 Σεπτεμβρίου 2022

Από τη Monica Snyder

Ήμουν ήδη έγκυος 27 εβδομάδων και 1 ημέρας όταν στις 12 Ιανουαρίου του 2022, τηλεφώνησα στην Washington Surgi-Clinic στην Ουάσιγκτον DC για να προγραμματίσω μια έκτρωση για την επόμενη εβδομάδα. Η γυναίκα στο τηλέφωνο ήταν αισιόδοξη και φιλική. Μου κανόνισε ένα ραντεβού

για τις 20 Ιανουαρίου, γνωρίζοντας ότι μέχρι τότε θα ήμουν 28 εβδομάδων και 1 ημέρας. Μου εξήγησε ότι η άμβλωση θα ήταν μια διαδικασία τριών ημερών και θα απαιτούσε προπληρωμή 11.400 $ την πρώτη ημέρα (μόνο μετρητά ή πιστωτική κάρτα, δεν γίνονται δεκτές προσωπικές ή άλλες επιταγές). Έκλεισα το ραντεβού.

Φυσικά δεν είχα σκοπό να κάνω έκτρωση. Κατευθύνθηκα στην Washington Surgi-Clinic στην Ουάσιγκτον επειδή είχα συμφωνήσει να δουλέψω μυστικά για τη Live Action. Ο περισσότερος κόσμος έχει την εντύπωση ότι οι αμβλώσεις τρίτου τριμήνου γίνονται όλες ή σχεδόν όλες για σοβαρά ιατρικά ή επείγοντα προβλήματα, (π.χ η ζωή της γυναίκας βρίσκεται σε κίνδυνο, το έμβρυο πάσχει από θανατηφόρο ανωμαλία κλπ.). Μέσα από το Secular Pro-Life, έχω τονίσει και άλλοτε ότι αυτό είναι μύθος: τα δεδομένα δείχνουν ότι οι περισσότερες αμβλώσεις στις 21 εβδομάδες ή αργότερα γίνονται σε υγιή έμβρυα που κυοφορούνται από υγιείς γυναίκες. Η Live Action μου έδωσε την ευκαιρία να επαληθεύσω από πρώτο χέρι αυτήν την πραγματικότητα.

Δόθηκαν μάλιστα στη δημοσιότητα τα μέρη του βίντεο που τράβηξα κρυφά:

Δείτε εδώ το βίντεο και διαβάστε τη συνέχεια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιό σας