Σάββατο 10 Απριλίου 2021

Όταν πάω να κοινωνήσω η γυναίκα μου νευριάζει...

Μπαλδιμτσής Νικόλαος, Ιατρός


«Άγιος Παΐσιος Αγιορείτης»
Ένας άλλος λέει στον Γέροντα: Όταν πάω να κοινωνήσω η γυναίκα μου νευριάζει. Μου λέει: «Γιατί να κοινωνήσεις; Αφού κοινώνησες! Πάλι θα κοινωνήσεις;!». Άκουσα τον Γέροντα να του λέει:
-Παιδάκι μου, κοίταξε να δεις. Όσο και αν σου φανεί περίεργο αυτό που θα σου πω, η γυναίκα ζηλεύει. Ζηλεύει όταν πας να κοινωνήσεις. Θέλει να έχει την αποκλειστικότητα του ενδιαφέροντος και της αγάπης του συζύγου της και όταν βλέπει τον άντρα της να θέλει να κοινωνάει αυτό της φέρνει μέσα της ζήλια. Είναι μια κατάσταση της γυναικείας ψυχής που εμείς οι άντρες δεν μπορούμε να το καταλάβουμε.
Και εγώ ρώτησα: 

-Και τι μπορεί να γίνει σε αυτή την περίπτωση Γέροντα;
Και αυτός μου απάντησε: 
-Άκου να δεις τι μπορεί να γίνει. Να της πεις: Αφού δεν θέλεις να κοινωνάω και εγώ θα τριγυρνάω με τις παρέες μου από εδώ και από εκεί. Και αυτή από το φόβο της μήπως μπλέξεις με καμιά άλλη γυναίκα και τρως και πίνεις και ξοδεύεις και τα χρήματα, θα πει: «Άντε καλά. Ας πηγαίνεις να κοινωνείς προκειμένου να αποφύγουμε και τα χειρότερα». Έστω και μ’ αυτόν τον τρόπο μπορεί να επηρεαστεί και να μην σου δημιουργεί προβλήματα.
 
πηγή:  proskynitis.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιό σας