Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2016

Η δολιοφθορά στο μάθημα των Θρησκευτικών ήταν ο πρόλογος στα «εκσυγχρονιστικά» κεφάλαια που θα ακολουθήσουν

Αναμμένο σπίρτο σε βενζίνη
 Η δολιοφθορά στο μάθημα των Θρησκευτικών ήταν ο πρόλογος στα  «εκσυγχρονιστικά» κεφάλαια που θα ακολουθήσουν 
 Εάν περάσουν οι αλλαγές στο Αρθρο 3 του Συντάγματος, θα ανοίξουν οι «πύλες της κολάσεως» για την Ελλάδα μας

■ Αποκλειστικό ρεπορτάζ του Μανώλη Κοττάκη
Προσωρινά κλείνει το Μαξίμου το μέτωπο με την ελλαδική Εκκλησία εξαιτίας της κρίσιμης πολιτικής συγκυρίας που διέρχεται η χώρα και του ξεκαθαρίσματος λογαριασμών ΣΥΡΙΖΑ - διαπλοκής, εξέλιξη που σύμφωνα με κορυφαίους υπουργούς δεν επιτρέπει το άνοιγμα νέων εστιών αντιπαράθεσης. Ωστόσο η υποστολή της σημαίας που έγινε με αφορμή το μάθημα των Θρησκευτικών εκτιμάται ότι δεν θα διαρκέσει πολύ. Ο σκληρός πυρήνας του κόμματος προετοιμάζεται με πάσα επιμέλεια για τη στρατηγική σύγκρουση με την Εκκλησία -θα πραγματοποιηθεί με αφορμή την αναθεώρηση του Συντάγματος εντός του 2017- και προς την κατεύθυνση αυτή για να υπάρξουν «άλλοθι» εκπονείται με πάσα μυστικότητα και ένα πλήρες σχέδιο αναμόρφωσης της μουσουλμανικής θρησκείας στη Θράκη. Πρόκειται για την κατάργηση του ιερού νόμου του Κορανίου (σαρία) και την αφαίρεση της δικαστικής αρμοδιότητας από τους νόμιμους μουφτήδες εις τρόπον ώστε να παραδοθούν οι Μουφτείες Ροδόπης, Ξάνθης και Διδυμοτείχου -για ψηφοθηρικούς λόγους- στους πράκτορες ψευτομουφτήδες της Αγκυρας. Πρόκειται για εξέλιξη εθνικά επικίνδυνη, που, αν συνδυαστεί με την πλήρη κατάργηση του άρθρου 3 του Συντάγματος, την οποία προωθούν εντός του ΣΥΡΙΖΑ συγκεκριμένοι εκσυγχρονιστικοί κύκλοι, τότε θα τεθεί ζήτημα δικαιοδοσιών -εδαφικών ορίων- της Εκκλησίας της Ελλάδος, του Οικουμενικού Πατριαρχείου και του Αγίου Ορους στη βόρεια Ελλάδα.
Ο κίνδυνος
Με ορατό βεβαίως τον κίνδυνο να διορίζονται μητροπολίτες στις Νέες Χώρες ιεράρχες από ίδρυμα που έχει την έδρα του εκτός ελληνικής επικράτειας - με ό,τι αυτό μπορεί να σημαίνει. Με ορατό επίσης τον κίνδυνο εξαιτίας της κατάργησης του άρθρου 3 του Συντάγματος να ανοίξει η όρεξη για να τεθούν ζητήματα που έχουν ως αιχμή τον περιορισμό της ρωσικής επιρροής στο Αγιο Ορος.
Στην πραγματικότητα λοιπόν πίσω από τις γενικόλογες ιδεολογικές διακηρύξεις για την προώθηση του χωρισμού κράτους - Εκκλησίας και τη φραγκολεβαντίνικη ουδετεροθρησκία κρύβεται ένα ριζικό σχέδιο αναθεώρησης με στόχο τον επαναπροσδιορισμό των σχέσεων της Ελλάδας με την Τουρκία, τη Ρωσία, την Αμερική και το Οικουμενικό Πατριαρχείο.
Ωστόσο το σχέδιο αυτό, που θα συζητηθεί στο Συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ ακροθιγώς (λόγω της συγκυρίας) αλλά και στις λαϊκές συνελεύσεις που θα διεξαχθούν ανά την Ελλάδα στο προσεχές εξάμηνο (με αφορμή την εκκίνηση του διαλόγου για το Σύνταγμα), είναι σαφές και συγκεκριμένο. Βασίζεται τόσο στην πρόταση της ομάδας του καθηγητή Νίκου Αλιβιζάτου για την αναθεώρηση («Καινοτόμο Σύνταγμα») όσο και στην παλαιότερη πρόταση της Εθνικής Επιτροπής Δικαιωμάτων του ανθρώπου που είχε εκπονηθεί το 2005 και υιοθετηθεί από την τότε ηγεσία του Συνασπισμού.
Επίλεκτα μέλη της άλλωστε μετέχουν σήμερα στην κυβέρνηση και «διώκουν» ιεράρχες με τον αντιρατσιστικό νόμο, όπως ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Δικαιοσύνης Κωστής Παπαϊωάννου. Αλλα μέλη της ομάδας αυτής, γνωστοί πατριαρχικοί, είναι σύμβουλοι του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης και λειαίνουν με την επιρροή που ασκούν τις θέσεις του κόμματος. Είναι χαρακτηριστικό ότι η θέση της Ν.Δ. για τα Θρησκευτικά ήταν πολύ ήπια και χλιαρή. Είναι επίσης χαρακτηριστικό το πρωτοφανές να επιτίθεται η Ιεραρχία με ανακοίνωσή της ταυτόχρονα στην Αριστερά και τη Ν.Δ. - σε αυτήν πήγαινε το καρφί του Πειραιώς που υιοθέτησε ο Αρχιεπίσκοπος περί «νεοφιλελευθερισμού». Στο παρασκήνιο μάλιστα λέγεται με έμφαση ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είναι διατεθειμένος να αποδεχθεί την πρόταση Μητσοτάκη για ιδιωτικά πανεπιστήμια -σε μια παραλλαγή που αναλύω σε άλλο σημείο- με όρο να στηρίξει η Ν.Δ. την κατάργηση ή τροποποίηση του άρθρου 3 του Συντάγματος. Στο πλαίσιο αυτό άλλωστε προσφέρεται η αντιπολίτευση να συμφωνήσει από τώρα στον προσδιορισμό από την προαναθεωρητική Βουλή των άρθρων που θα αλλάξουν από τη νέα, συμπεριλαμβάνοντας μεταξύ αυτών και το άρθρο 3!
Στη φάση αυτή της αναθεώρησης όμως -που περισσότερο από τις σχεδιαζόμενες αλλαγές συζητούνται τα πρόσωπα στα οποία έκανε πολιτικό άνοιγμα ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας με τη συγκρότηση της επιτροπής- οι συγκλονιστικές μεταβολές που σχεδιάζονται στον Καταστατικό Χάρτη της Εκκλησίας της Ελλάδος μένουν χαμηλά στην ατζέντα, στην αφάνεια. Ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης δηλώνει σε συνομιλητές του ότι το πόσο προωθημένη θα είναι η πρόταση της κυβέρνησης στην αναθεώρηση θα εξαρτηθεί και από τη στάση της Εκκλησίας. Ωστόσο ο σκληρός πυρήνας του κόμματος, ο βαθύς ΣΥΡΙΖΑ, τρίβει τα χέρια του από το λάθος της τακτικής του Αρχιεπισκόπου να πολιτικοποιήσει τη μάχη με αχρείαστες ιδεολογικές αναφορές στην Αριστερά και στον νεοφιλελευθερισμό. Είναι «βούτυρο» στο ψωμί των ακραίων του ΣΥΡΙΖΑ η επικράτηση των ακραίων απόψεων στην Εκκλησία. «Αν θέλουν σύγκρουση, θα την έχουν!» λένε.
Χειραγώγηση
Προκειμένου όμως να αποκρυβούν τόσο ο αναθεωρητικός σχεδιασμός της κυβέρνησης, που ακουμπά την εξωτερική πολιτική της χώρας υπέρ συγκεκριμένων δυνάμεων, όσο και ο ψηφοθηρικός χαρακτήρας των προτάσεων για την κατάργηση της σαρίας στη Θράκη (η μειονότητα θα χειραγωγηθεί να ψηφίσει με σταλινικά ποσοστά ΣΥΡΙΖΑ), οι σκληροπυρηνικοί του κόμματος προτάσσουν στον δημόσιο διάλογο τον «λαϊκίστικο» χαρακτήρα της αναθεώρησης: Απόδοση της εκκλησιαστικής περιουσίας στον λαό, έξω οι παπάδες από τα σχολεία, κατάργηση της πρωινής προσευχής, απαγόρευση μετάβασης ιεραρχών στα σχολεία, μεταρρύθμιση της Εκκλησιαστικής Δικαιοσύνης, δυνατότητα προαγωγής νυμφευμένων κληρικών σε επισκόπους, αφαίρεση εικόνων από τα σχολεία (μολονότι διαψεύδεται), πλήρης κατάργηση θρησκευτικού όρκου σε ορκωμοσίες βουλευτών, αξιωματούχων αλλά και στις πολιτικές δίκες, αφαίρεση της αναφοράς της Αγίας Τριάδας από το Σύνταγμα κ.λπ. Και το σημαντικότερο: Οπως εξομολογήθηκε κυβερνητική πηγή στην «κυριακάτικη δημοκρατία», μέσα στον ΣΥΡΙΖΑ «ίπταται η άποψη περί μετατροπής της Εκκλησίας της Ελλάδος σε Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου από Δημοσίου Δικαίου που είναι σήμερα», εξέλιξη που, αν συμβεί, θα δώσει το δικαίωμα σε κάθε αποσχιστική τάση στην Εκκλησία -κατά το πρότυπο του Παλαιού Ημερολογίου- να ιδρύει αυτόνομες διασπαστικές μητροπόλεις ανά την επικράτεια. Είναι τόσο προχωρημένες οι σκέψεις που διατυπώνονται στο εσωτερικό της κυβέρνησης, ώστε επικρατεί η πονηρή σκέψη να εξαιρεθεί ο Κλήρος από το σχέδιο διαχωρισμού κράτους - Εκκλησίας (η μισθοδοσία να εξακολουθήσει να καταβάλλεται από το κράτος) για να διασπαστεί το μέτωπο και να υπηρετηθεί το ιδεολόγημα «άλλο ο λαϊκός Κλήρος και άλλο οι δεσποτάδες». Και βεβαίως για να αποδυναμωθεί εξαρχής τυχόν σχεδιασμός του Αρχιεπισκόπου για λαοσυνάξεις.
Στα «χέρια» του Αλέξη Τσίπρα
Ολα τα παραπάνω βεβαίως τελούν υπό την επικύρωση του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα. Από τη μία ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ ελκύεται από εισηγήσεις που λένε ότι η σύγκρουση με την Εκκλησία, τους μιντιάρχες και η υιοθέτηση της απλής αναλογικής «αλλάζουν τον ευρύτερο συσχετισμό της εξουσίας στην Ελλάδα μετά από δεκαετίες και θα καταγραφούν από την Ιστορία ως αριστερό αποτύπωμα». Εξ ου και κάλεσε προ μηνών στο Μαξίμου τον συνταγματολόγο Νίκο Αλιβιζάτο να συζητήσουν μαζί την πρότασή του, το δε σχολείο στο οποίο στέλνει τα παιδιά του ο πρωθυπουργός είναι στην ιδιοκτησία ανιψιάς του κυρίου καθηγητή. Από την άλλη όμως ο κ. Τσίπρας έχει πλήρη αίσθηση τόσο της προσφοράς της Εκκλησίας μέσα στην κρίση με τη διανομή 500.000 συσσιτίων ημερησίως όσο και της ισχυρής επιρροής που έχει στον λαό - είναι ριζωμένος θεσμός στην Ελλάδα. Γι' αυτό και έχει οικοδομήσει άριστες σχέσεις με τον Ιερώνυμο από την ημέρα της εκλογής του σε πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ, τέλη 2007 αρχές 2008. «Θα το σταθμίσει» υποστηρίζουν όσοι τον ξέρουν, χωρίς να προεξοφλούν ότι θα δεχθεί την πρόταση των σκληρών ούτε όμως ότι θα την απορρίψει κιόλας. Το βέβαιον είναι όμως ότι με την πρόταση αυτή είτε στην ήπια αρχική μορφή της είτε στη σκληρή εκδοχή της ενσωματώνει τμήματα του διαλυμένου εκσυγχρονιστικού μπλοκ στον ΣΥΡΙΖΑ και καθίσταται ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης της νέας Κεντροαριστεράς.
Παράδοση  σε πράκτορες
Ρελάνς στο θέμα της προώθησης του διαχωρισμού κράτους - Εκκλησίας είναι η αφαίρεση της δικαστικής αρμοδιότητας από τους διορισμένους μουφτήδες της Θράκης. Σήμερα εκδίδουν αποφάσεις ως τακτικοί δικαστές για θέματα οικογενειακού δικαίου μεταξύ μουσουλμάνων της μειονότητας με βάση τον Ιερό Νόμο του Κορανίου. Πρόκειται για προνόμιο που τους εκχωρήθηκε κατά την ανταλλαγή των πληθυσμών με βάση τη Συνθήκη της Λωζάννης (εξαιρέθηκαν αυτής) και είχε ως στόχο τον καθησυχασμό τους ότι θα γίνουν σεβαστοί από την ελληνική Πολιτεία και δεν θα διωχθούν. Οπως και συνέβη. Με «προοδευτικό»... φερετζέ το επιχείρημα ότι η κατάργηση της σαρίας στη Θράκη εξουδετερώνει τυχόν ισλαμικούς πυρήνες τύπου Γκιουλέν και ότι αναβαθμίζονται τα δικαιώματα της γυναίκας, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ εμφανίζεται να μελετά την κατάργηση της σαρίας. Στην πραγματικότητα, αν αυτό συμβεί , θα προχωρήσει στην κατάργηση του νόμου του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη του 1991, στη διάλυση του δικτύου των μουσουλμάνων ιεροδιδασκάλων που με δυσκολία δημιούργησε η ελληνική Πολιτεία στη Θράκη (εξαιτίας της υπονόμευσης της Αγκυρας) και την παράδοση ενός σημαντικού πεδίου δημόσιας εξουσίας στην Τουρκία. Εναντι της καθολικής εκλογικής στήριξης των μουσουλμάνων στον προοδευτικό ΣΥΡΙΖΑ στις προσεχείς εκλογές, βεβαίως βεβαίως.
«Τυράκι»  στη φάκα για τη ΝΔ τα ιδιωτικά Πανεπιστήμια
Στην κυβέρνηση αρχικά κατατέθηκε η πρόταση να γίνει αποδεκτό το αίτημα της Ν.Δ. να περιληφθεί το άρθρο 16 του Συντάγματος για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια υπό την προϋπόθεση ότι η Ν.Δ. θα στήριζε τη... συνταγματική καθιέρωση της απλής αναλογικής. Οταν όμως κατάλαβαν το ανέφικτο της ιδέας, έπεσε στο τραπέζι μια νέα πρόταση, την οποία φέρεται να μην απορρίπτει ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης: Η σύμπραξη ελληνικών δημόσιων πανεπιστημίων με αναγνωρισμένα ιδιωτικά ΑΕΙ του εξωτερικού προκειμένου να ιδρυθούν ξενόγλωσσα αγγλικά τμήματα μέσα στα δημόσια πανεπιστήμια αντί διδάκτρων. Την εποπτεία για τη λειτουργία ιδιωτικών ΑΕΙ μέσα σε δημόσια ΑΕΙ θα έχει το υπουργείο Παιδείας κατά το Σύνταγμα, ωστόσο την ευθύνη της λειτουργίας τους (κανόνες, προγράμματα σπουδών, αξιολόγηση, χρηματοδότηση από επιχειρήσεις κ.ά.) θα έχουν τα ιδιωτικά. Στην πραγματικότητα πρόκειται για την υιοθέτηση μιας παλαιότερης πρότασης που έκανε ο πρώην υπουργός Παιδείας Ευριπίδης Στυλιανίδης για το μεικτό πανεπιστήμιο, 51% κράτος και 49% ιδιώτες.
Τι προβλέπεται ρητά
1. Eπικρατούσα θρησκεία στην Eλλάδα είναι η θρησκεία της Aνατολικής Oρθόδοξης Eκκλησίας του Xριστού. H Oρθόδοξη Eκκλησία της Eλλάδος, που γνωρίζει κεφαλή της τον Kύριο ημών Iησού Xριστό, υπάρχει αναπόσπαστα ενωμένη δογματικά με τη Mεγάλη Eκκλησία της Kωνσταντινούπολης και με κάθε άλλη ομόδοξη Eκκλησία του Xριστού, τηρεί απαρασάλευτα, όπως εκείνες, τους ιερούς αποστολικούς και συνοδικούς κανόνες και τις ιερές παραδόσεις. Eίναι αυτοκέφαλη, διοικείται από την Iερά Σύνοδο των εν ενεργεία αρχιερέων και από τη Διαρκή Iερά Σύνοδο που προέρχεται από αυτή και συγκροτείται όπως ορίζει ο Kαταστατικός Xάρτης της Eκκλησίας, με τήρηση των διατάξεων του Πατριαρχικού Tόμου της κθ' (29) Iουνίου 1850 και της Συνοδικής Πράξης της 4ης Σεπτεμβρίου 1928.
2. Tο εκκλησιαστικό καθεστώς που υπάρχει σε ορισμένες περιοχές του κράτους δεν αντίκειται στις διατάξεις της προηγούμενης παραγράφου.
3. Tο κείμενο της Aγίας Γραφής τηρείται αναλλοίωτο. H επίσημη μετάφρασή του σε άλλο γλωσσικό τύπο απαγορεύεται χωρίς την έγκριση της Aυτοκέφαλης Eκκλησίας της Eλλάδος και της Mεγάλης του Xριστού Eκκλησίας στην Kωνσταντινούπολη.
Αφορμή εγύρευαν...
Είναι κοινή διαπίστωση των σκεπτόμενων ορθόδοξων πολιτών ότι κάποιοι, λιγοστοί ευτυχώς, αρχιερείς με τις συμπεριφορές τους εξάπτουν τη... φαντασία των σκληρών του ΣΥΡΙΖΑ για εκδίκηση εν ονόματι του δοκιμαζόμενου λαού! Μητροπολίτες που «πιστεύουν» ότι βρίσκονται ιεραρχικά κάτω από τονΠαντοδύναμο, που διάγουν πολυτελή βίο στις περιοχές τους (με αυτοκίνητα και πολυπληθείς συνοδείες), που φέρονται αυταρχικά και δεσποτικά ακόμα και στους ταπεινούς πρεσβύτερους -τον χωρίς μίτρες και εγκόλπια απλό κλήρο-, που επιτελούν μέγα έργο!
Τιςπροάλλες μάλιστα ένας επίσκοπος κεραυνοβόλησε αρχιμανδρίτη(«σκάσε, αγενέστατε») ενώπιον ακροατηρίου κληρικών -στον Ναό της Χρυσοσπηλαιώτισσας στην Αιόλου-, ο οποίος τόλμησε να εκφέρει κάτι διαφορετικό στον λόγο του από αυτό που ο «σατράπης με το ωμοφόριο» ήθελε να ακούσει! Επειδή έρχονται δύσκολες μέρες για την πανταχόθεν βαλλόμενη Ορθοδοξία, καλό θα ήταν τέτοια φαινόμενα να εκλείψουν -όσο πιο γρήγορα γίνεται- ακολουθώντας το παράδειγμα του γλυκύτατου Ναζωραίου.
Χ.
dimokratianews.gr 09.10.2016

 πηγή: http://aktines.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιό σας